Förra veckan när jag var sjuk passade jag på att se Fifty Shades Darker! Sent, jag vet, haha. Tycker egentligen inte att filmerna är så jättebra, men när jag väl sett första filmen vill jag gärna se klart resterande filmer i serien om ni fattar, haha?
 
Säga vad man vill om filmen, MEN den hade så jäkla mycket bra musik, liksom sådär att man verkligen noterar och tänker på den! Här nedan är tre av mina favoriter ur filmen, och ingen blir väl förvånad om jag säger att jag lite smått koreograferar till dessa...?
Julia Svensson

Åh så bra videos!

Emma Engström

Den har jag heller inte sett faktiskt, haha! Kanske får göra det <3 Kram

Evelina

Haha jag är typ likadan, när jag har sett första filmen vill jag se klart :D

enna

Ibland vill man veta vad som händer även fast man inte gillar filmen :)

Johanna

Har inte sett någon av filmerna, eller läst böckerna :)

Tack, är så nöjd med kavajen!

My Nordqvist

Har bara sett halva första filmen haha!! Kanske är dax att ta tag i de ;)

Henrik Olsson - Föreläsningar

Jag har faktiskt inte sett någon av dem :)

Sv: Ja, det blir lätt för mycket saker av någon anledning! :P

Emelie Andersson

så bra film! :)

Hanna

Ja det skulle va häftigt att fixa ett sånt café känns som många skulle gå dit!

Hanna

Ja det skulle va häftigt att fixa ett sånt café känns som många skulle gå dit!

Matilda Berlin

Agreed!! Inget fan av filmerna - men musiken! Alltså WOW! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress