Ny klänning!

Häromdagen var jag och familjen iväg till en klädaffär (minns tyvärr inte vad den hette) och där fyndade jag en klänning på deras rea för ynka 95 kr!

Jag tycker verkligen inte att bilden gör den rättvisa! Jag tycker den ser väldigt stor och säckig ut för att vara en Small vilket den inte alls är, men får försöka visa den på någon gång!

Nöjd! ♥

Kvällspromenix!

Godkväll!
Ber så mycket om ursäkt för den sena uppdateringen idag, har verkligen inte haft tid! ♥
Runt lunch åkte vi till mormor och morfar och träffade lite släktingar för en god lunch och fika som mormor och morfar lagat, riktigt gott! Där blev vi några timmar innan vi drog oss hem.

Sen blev det en kvällspromenad (och lite Pokémonjakt från hennes håll) med min fina vän Frida! Alltid lika härligt att träffa henne för lite tjejsnack två barndomsvänner imellan. ♥

Imorgon är min sista lediga dag innan jobbet drar igång igen på måndag och den dagen är hittills oplanerad, vi får se helt enkelt. Jag jobbar två veckor innan skolan drar igång igen och mycket kvällspass. Känns helt galet att efter min sista jobbdag är det bara fyra dagar kvar tills skolan drar igång igen och jag börjar trean..

Hoppas att ni haft en bra lördag! ♥

Victoria's Secret!

När jag var i Malmö förra veckan och besökte shoppingcentret Emporia gick det ju inte att undvika Victoria's Secret! Tog mig en sväng in där och strosade runt bland deras härliga produkter och som grädde på moset var det rea.

Med mig hem fick jag en bodymist vid namn "Naughty is nice" som doftar så underbart, samt en mascara. Har inte provat mascaran än, men är väldigt taggad på den! Någon av er som har provat den? Vad tyckte ni?

Eric Gadd!

Igårkväll hade den svenska artisten Eric Gadd en gratiskonsert i en hamn utanför lite utanför stan! ^^
Jag har gillat Eric Gadd sedan jag var runt tio år, haha, när mamma och pappa spelade honom för fullt här hemma. Älskar verkligen hans röst och därmed hans otroliga falsett!

Så när vi hörde om detta drog vi såklart dit!
Det var jättemysigt och själva scenen låg på en gräsmatta med lite berg så det var picknick för hela slanten hos publiken. ^^ Verkligen typsikt sommar, haha. Tyvärr fick vi rätt så dåliga platser så såg inte jättebra, men fick ändå hyfsade bilder när jag ställde mig upp. Det viktigaste var ju ändå att få höra hans fantastiska röst som låter precis som på skiva och att få se ändå en glimt av denna underbara artist. ♥

Six-pack slayin'!

En av de bästa sakerna med K-pop enligt mig, om ni inte redan märkt det, haha, är allas otroliga talang för dans. Detta utnyttjas ofta och då sätts killar eller tjejer ihop (eller killar och tjejer tillsammans) från olika grupper i ett speciellt dansuppträdande. Som dansare är det något jag verkligen älskar då alla uppträdanden blir så unika och mäktiga! Alla är ju så galet duktiga!

Det jag tycker är lite roligt med blandningen av medlemmar är att man verkligen ser allas personliga dansstil, alla sticker ut på sitt speciella sätt. Det är även lite roligt att jag här på bloggen har delat fem av de sex killarnas grupper i form av dansvideos och musik, haha. Får se till att bli lite mer inne i gruppen Romeo med så jag är rättvis, haha. ;)

Så ja, njut av dessa sex fantastiska killarna när de gör ett helgrymt uppträdande till låten Panda! ♥ Tycker deras tillfälliga gruppnamn var lite kreativt också, haha.

Vem fastnade du mest för?

UPDATE: Märkte att det inte går att se videon direkt på bloggen då den är blockerad från vissa webbplatser, så klicka på youtube-symbolen i nedre hörnet så kommer ni till Youtube och kan titta på den där! Ber om ursäkt för det. ♥

Mysfika med saknad vän!

Idag träffade jag min saknade vän Moa för en fika och lite kvalitétstid. ♥
Det var verkligen sååå länge sedan vi sågs bara vi två så denna stund tillsammans var verkligen välbehövlig!
Så några timmar spenderades på Espresso House och med mycket skratt och prat och det var verkligen så bra. Love you.

Det är basically min dag, haha, har inte gjort så mycket mer förutom pluggat lite teori och ska dra igenom ett dans-och koreografpass hade jag tänkt! :)

Vad har ni gjort idag?

Kram!

20 things to start doing!

Hittade denna söta lista och tyckte den var lite fin! ♥

Bildkälla: Pinterest.com

Borta bra, men hemma bäst!

Hej mina fina!
Nu är jag hemma efter bra dagar runt Skåne och hos kusinerna! ♥
Helgen hos kusinerna har varit jättebra med bad och födelsedagsfirande för Jens och runt lunch idag åkte vi hemåt.

Semestern har varit riktigt lyckad med många nya sevärdigheter och upplevelser och vädret har verkligen varit på topp! Även här hemma är det väldigt varmt, runt 30 grader, så jag sitter faktiskt i vår svala gillestuga just nu. Överväger starkt att sova här nere i natt då det är så svalt, samtidigt som min kropp skriker efter min egna säng efter diverese hotellsängar, madrasser och soffor denna vecka, haha.

Jag har massor av ovvisade bilder och har även filmat under resan så jobbar på en film, är båda de sakerna av intresse för er att se? ♥ Vill ni se fler bilder och eventuellt en film? Let me know!

Hoppas ni har det bra och att vädret är på er sida även hos er! ♥

Två mobilbilder från igårkväll när vi var ute på en kvällspromenad.

Gästbloggning

Gokväll kära läsare.

Jag heter Jens och gästar här på den underbara lallizlife bloggen.
Vi har firat min kommande födelsedag idag. Vi käkade blåbärstårta och hamburgare som mat när alla var här.
Vi har badat här vid våran brygga, det var väldigt behagligt i vattnet ca 25 grader.
We love swedish summer right now.

Ruiner och slott!

Hej!
Detta blir ett väldigt kort inlägg då jag inte har tillgång till internet på datorn just nu, så bloggar från mobilen. Idag lämnade vi Falkenberg och drog oss mot kusinernas landställe där vi befinner oss just nu.

Påvägen hit blev det ett stopp i Varberg för att besöka Varbergs fästning vid vattnet. Väldigt fint runt omkring och mycket aktivitet nu på sommaren! Sen stannade vi vid Tjolöholms slott som även det var väldigt vackert och mäktigt!

Väl framme här blev det bad vid deras brygga och nu ska vi snart äta mat! Imorgon blir det födelsedagsfirande för Jens och då dagen till ära ska han få gästblogga. ;)

I brist på andra bilder från dagen får ni en bild på mig och Jens från midsommar. ;)

En dag på stranden!

Godkväll på er!
Igårkväll efter att jag hade bloggat gick vi en promenad runt strömmen. Så otroligt vackert var det! Tog otroligt många bilder så ska fixa ett separat inlägg med bilder därifrån. Vi gick även förbi baksidan av Vallarnas Friluftsteater som hade föreställning, det är ju där de komiska uppsättningarna (Snålvatten och jäkelskap, Campa i klaveret m.fl) man brukar se på tv ibland äger rum.

Idag tog vi oss först till Glommen som var en båthamn med fantastisk utsikt och en bit bort med bil fanns en fyr med lika vacker utsikt runtomkring. Sedan tog vi oss till stranden där vi låg några timmar och solade samt badade och jag har faktiskt blivit brun! Stolt, haha. Sedan hem till hotellet en stund innan vi gjorde oss iordning för att promenera in till stan (denna gång på andra sidan strömmen) och äta middag. Riktigt gott var det och ännu en fin kväll med vackert väder!

Solen har verkligen tagit ut sin rätt och jag har varit rätt seg sedan strandbesöket så jag lär hoppa i säng välldigt snart. Imorgon lämnar vi Falkenberg för denna gång och styr kursen mot mina kusinerns sommarställe. Påvägen dit ska vi förmodligen stanna på lite ställen, men vi får se. Mer om det i ett annat inlägg! :)

Kram på er! ♥

Laxfiskebro vid vattnet// Närmar oss staden// En bit av Tullbron// En lite rolig skylt på en blomlåda

Fyren// Såklart en strandbild ;)// Dagens middag; pasta och kyckling för min del// Ännu en väldigt fin skylt. ♥

Lite köp och Falkenberg!

Hej finisar!
Idag rullade bilen från Malmö till Falkenberg efter en god hotellfrukost och en sista tur på Emporia där jag faktiskt köpte något idag, haha. Det blev en mascara och parfym från Victoria's Secret! Resan hit till Falkenberg gick i alla fall bra och vi stannade vid Höganäs där vi åt mat och kollade lite butiker. Där fick jag med mig en skjortklänning från Lager 157!

Nu har vi checkat in på hotellet, ett mysigt litet hotell med vår egen uteplats. Det ligger lite i utkanten, så ikväll ska vi nog promenera in till stan och kolla lite. Här ska vi stanna i två nätter innan vi åker vidare till mina kusiner på fredag och planerna för imorgon är lite lösa. Vi har lite olika idéer, men det beror på vädret! :)

Här nedan kommer, precis som igår, lite bilder från gårdagskvällen och idag!

Kram på er! ♥

Gårdagens middag på Vapiano// Utsikten från hotellets skybar// Drink uppe i skybaren// Morgonens hotellfrukost

Spegelselfie i hissen, men syrran var inte riktigt med på noterna, haha// Random hundselfie i bilen// Lunchen i Höganäs och en god islatte// Rumsnyckeln till hotellrummet

Hej från Malmö!

Godkväll på er och hej från Malmö! Hoppas att allt är bra med er! ♥
Runt klockan åtta imorse rullade bilen mot Malmö och resan hit gick bra. Efter incheckning på hotellet bar vi oss av till köpcentret Emporia som bara ligger 200 meter från hotellet! Riktigt smidigt. Där avverkades några (många, haha) timmars shopping, men jag köpte faktiskt ingenting. Kollade på lite saker, men får se om det är något jag slår till på om vi ska dit imorgon igen.

Nu har vi landat på hotellrummet (eller "hotellrummen" kanske man ska säga, jag och syster har eget då det bara var tvåbäddarsrum) för att vila fossingarna innan vi ska gå och äta, antingen på Vapiano eller Jensens Böfhus, inte riktigt bestämt oss. Sen lite senare blir det en sväng till hotellets skybar på 16:e (!) våningen innan det är dags för läggdags efter en lång dag. Känner att jag kommer att sova riktigt gott inatt!

Bjuder på lite bilder från dagen nedan och hoppas att ni har haft en jättefin tisdag! ♥

Utsikt över spegelblanka Vättern// Jag och syster fotar oss i glaset till Emporias parkeringhus (och nej, vi märkte inte klottret förens i efterhand...)// Emporia!// Utsikt från takvåningen på Emporia där man kan se Öresundsbron/Danmarksbron/Köpenhamnsbron eller vad ni nu vill kalla det.
Malmö Arena som ligger bredvid Emporia// Emporias magnifika arkitektur från andra ingången// Sneak peak på hotellrummet// Bloggarbete för mina fina läsare. ♥

Mot Skåne!

Yes, nu är jag och familjen påväg neråt Skåne för några dagar!
Idag blir det Malmö då vi ska besöka köpcentret Emporia, imorgon drar vi vidare till Falkenberg där vi stannar på ett hotell i två nätter och där ska vi besöka lite olika saker. På fredagen drar vi till mina kusiners sommarställe där vi var på midsommar och stannar till söndag. Då ska vi bl.a fira min kusin Jens som fyller 17 år! Så vi beräknar vara hemma någon gång under söndagen.

Uppdateringen då? Då vi ska ha wifi på hotellen ska jag försöka uppdatera varje dag om vad vi gjort den dagen och så, men om jag inte hinner eller liknande har jag förberett lite inlägg att publicera så att bloggen inte står helt tom. Jag ska försöka svara på kommentarer så gott jag kan och hinner, men jag hoppas ni har överseende både med uppdateringen och kommentarerna! ♥

Fire truck!

Helt galet att de bara är rookies, helt sjuka danssteg och grym låt! ♥

Notera även att jag nu, som ni önskade, har gjort en kategori vid namn "K-pop" och en kategori vid namn "Kinesisk musik" för att hjälpa er att hitta lättare och få lite mer struktur bland min musik! Har även lagt till kategorierna "Mina språkstudier" där jag kommer lägga allt om mina språkstudier, såklart kinesiskan som ni tycker är intressant, och "Skåne 2016" som är familjeresan för i år!

Skogspromenad och Söderköping!

Halloj!
Efter en mysig grillkväll med släktingar igår blev det en lång sovmorgon idag som sedan följdes av en skogspromenad med mamma på ungefär en timme. Riktigt härligt att komma ut lite i naturen! Väl hemma igen var jag ju lite lagom uppvärmd, haha, så körde ett dans-och träningspass. Koreograferar så mycket nytt just nu som jag är så taggad på, hihi!

Efter lunchen följdes en tur till vackra sommarstaden Söderköping där vi strosade omkring vid kanalen, de vackra husen och de sommarglada människorna. ^^ Väldigt trevligt!

Så mycket mer verkar inte hända idag, blir en lugn kväll och chokladdoppade jordgubbar och en bra film låter väldigt lockande, så blir kasnke något åt det hållet. Imorgon står packning på schemat då familjen på tisdag drar några dagar neråt i landet, men mer om det och våra planer i ett annat inlägg!

Kram. ♥

Fynden från SQO!

Här kommer bilder på mina fynd från häromdagen när jag besökte Stockholm Quality Outlet! Jag skrev även ner prisinformation så ni kan få ett hum om hur mycket pengar man faktiskt sparar. :)

Hoppas ni får en jättefin lördag! ♥

Keps från Peak Performance:
-Ordinarie pris: 250 kr
- Outletpris: Minns ej
-Reapris: 85 kr

Något hände med redigeringen på detta collage när jag sparade det, därför är två av bilderna mörkare.

Blus från Boomerang:

-Reapris: 118 kr/st
Slutgiltigt pris: Tre för två= 236 kr

Stockholm Quality Outlet!

Igår blev det en liten tripp till Stockholm med familjen där vi besökte Stockholm Quality Outlet!
Jag har aldrig varit där förut, och jag trodde att det skulle vara som ett köpcentrum, men egentligen var det som en liten inhängad by/stad/park med alla butiker! Så man gick liksom utomhus mellan butikerna. Väldigt mysigt var det!

Stockholm Quality Outlet är alltså en outlet för olika märken inom mode och heminredning och det var 30-70% lägre pris på allt vilket var riktigt bra! De hade t.ex Gant, Tommy Hilfiger, Björn Borg, Odd Molly och massor av fler! Som jag tidigare nämnt är jag inte direkt någon märkesnörd, märken är inget jag bryr mig om särskilt mycket egentligen, men det var ändå lite kul och lite passade jag ju på att köpa med mig hem när det ändå var så billigt. Det som fick följa med mig hem var en keps från Peak Performance, en blus från Boomerang, och tre par trosor från Björn Borg (bilder kommer i ett annat inlägg)!

På vägen hem stannade vi även vid ett jättemysigt café, Saltå Kafé, och besökte även deras ekologiska matbutik. Väldigt mysigt ställe även det!

Superbra dag med min underbara familj. ♥

Språkskillnader #2!

Senast jag delade en video med språkskillnader fick den en väldigt bra respons av er läsare och många tyckte den var rolig! Därför delar jag här en annan video från samma gäng (dock är den koreanska tjejen från förra videon utbytt) där de jämför engelskans, japanskans, koreanskans och kinesiskans olika språkskillander ännu en gång! ^^

Som språknörd tycker jag att sådana här videos är otroligt roliga och intressanta, haha.

Picknick-kaos!

Halloj!
Igår träffade jag mina närmsta vänner i klassen för lite picknick! Förutom Tilda har jag inte träffat någon av dem sen skolan slutade, bortsett från fem minuter med Amanda när hon letade upp mig på mitt jobb, haha, så det var helt underbart att träffa dem igen och verkligen som att vi sågs igår! ♥

Vi trotsade vädret som verkligen hade haft sina egna humörsvängningar med sol och regn under dagen och genomförde våra picknickplaner! Det började bra med solsken, men efter bara några minuter tornade de mörka molnen upp sig och släppte sina vattendroppar över oss. Men vi gav inte upp för det! Vi satt kvar i regnet en stund, haha, men när det började bli lite för blött frågade vi Sibylla om vi fick låna deras parasoll till uteserveringen som de ändå inte använde. Och visst fick vi det (tack igen! ♥)! När vi väl fått parasollena på plats (för det var inte det lättaste ska jag säga!) var vi äntligen skyddade från regnet.

Men där hann vi såklart bara sitta i några minuter innan solen bestämde sig för att visa sig igen och inte försvinna på hela kvällen...Så lång tid tog det alltså för oss att fixa ett acceptabelt regnskydd, haha. Med maten och fikat uppäten tog vi en promenad i solnedgången genom vår vackra stad och det var så underbart.

Jag älskar verkligen dessa tjejer, tack för att ni finns. ♥

Fyra tjejer!

Tänkte dela en dansvideo med fyra riktigt duktiga tjejer!
Väldigt duktiga och riktigt snygg koreografi! ♥

Waiting.

Källa: Pinterest.com

Norlie & KKV!

I samband med SM-veckan i stan spelar en rad med olika artister om kvällarna!
Igår körde Norlie & KKV på ett av våra torg så där var jag, Maja, min syster och syrrans kompis och tittade på! ^^ Jag är inget megafan av dem sen innan, men tycker om deras låtar och tyckte absolut att de var värda att se på och jag har nog blivit ett större fan av dem nu, haha. De är väldigt duktiga! Det var jättehärlig stämning och vädret var underbart och de likaså så det var väldigt roligt! Så det dansades och skreks i mängder och jag sjöng med i de låtar jag kunde, haha.

En grej som fick hela publikens hjärtan att smälta och alla att jubla var när de berättade om hur sjukt det är att män inte kan låta kvinnor vara och uppriktigt sa att det är fel. Så då bad de hela publiken att se sig omkring på sina medmänniskor och hälsa på de som stod närmast och det var så himla fantastiskt att se. Att se hur alla bara log och hälsade på människor de aldrig träffat förut och verkligen såg varandra. Det var otroligt mäktigt. ♥

En jättebra kväll med andra ord!

Bilderna är verkligen jättedåliga, haha, men det var svårt att få några bra, men bättre än inget!

After work!

Hej!
Igår var jag som sagt på after work med min underbara kollega Molly och kvällen kunde inte blivit bättre!
Jag mötte upp henne på jobbet då jag själv inte jobbade igår och vi tog bussen in till stan. Av dagens tidigare regnskurer syndes ingenting och solen värmde och helt vindstilla.

Väl inne i stan valde vi att promenera i det vackra vädret och se lite av SM-veckan som är i stan. Vi satte oss på Trädgår'n och beställde en varsin casearsallad och cider. Där satt vi i solen med musiken och pratade massor och hade så trevligt!

Lite senare valde vi att promenera vidare genom vår vackra stad, då vi hörde Sabina Ddumbda spela på ett torg,  till Vila som är en restaurang och bar vid strömmen. Perfekt utsikt över vattnet som låg spegelblankt. Där blev det en varsin dessert, cheescake för min del, och en drink, men min var verkligen inte i min smak, haha. Drack inte ens upp hela.

Runt klockan tolv var jag hemma och somnade ganska snabbt. Kvällen var verkligen helt fantastisk och sådär lugn och harmonisk med underbart sällskap. ♥ Supernöjd.

Hur var halkan?

Halloj!
Igår mellan klockan 8-12 var jag alltså på min andra riskutbildning för körkortet, halkan.
Jag var väldigt nervös över den, haha, fast jag hade hört av så många att det bara var roligt! Och de hade rätt! Det var faktiskt jättekul (men självklart inget man vill uppleva i verkliga trafiken)!

Vi hade bl.a lite teori, bromsövning i 70 km/h själva halkan och lite annat smått och gott! Vi blev indelade i två grupper om fyra personer och fick sitta med i baksätet när den ena gjorde bromsövningen och själva halkdelen. Det var väldigt roligt, men lite illamående av alla tvärnitar och snurrar blev man, haha.

Det var också ett jättehärligt gäng med människor som gjorde att dagen bara flög iväg! Massor av skratt och prat med nya människor som verkligen var ett plus i kanten. ^^ Träffade även min kompis där som jag inte pratat med ordentligt på typ ett år så det var jättekul!

Sen stod jobb på schemat mellan 13-20 vilket kändes lite segt först, men sen flög timmarna iväg! :)

Ikväll blir det en typ av "after work", haha, på ett ställe i stan med min fina kollega Molly! ♥ Jag jobbar ju inte idag, men det gör hon, men vi kallar det after work ändå. Vi är ju ändå kollegor. ;)

Kram på er och trevlig fredag! ♥

Önskar er en fantastisk dag!

Godmorgon solstrålar! ♥
Ville bara önska er en fantastisk dag då jag inte kommer att ha tid att blogga idag då jag själv ägnar mig åt risktvåan (halkan) för körkortet och jobb till klockan 20!

Hoppas att ni får en underbar dag och glöm aldrig ditt egna värde och att det blir vad du gör det till!

Kramar! ♥

Bildkälla: Pinterest.com

Fika, oväntade vänner och halka!

Hej!
Jobb idag igen och det gick bra, inte så mycket att orda om dagen, mer än att underbara Amanda kom och överraskade mig på jobbet! Har inte sett henne sen vi slutade skolan inför lovet så det var riktigt härligt att se henne igen! Jag åt även lunch med en klasskompis som jag hade i låg-och mellanstadiet som jobbar i kassan. Vi har inte pratat på flera år och nu sprang vi på varandra och det slutade i en otroligt trevlig lunch!

Efter att jag slutat mötte jag upp fina Maja för en fika och det var mysigt och välbehövligt. ♥ Träning och dans har jag även hunnit med idag och det var riktigt kul och gick bra!

Imorgon ska jag på risktvåan (halkan) för körkortet mellan 8-12 och sen mellan klockan 13-20 står det jobb på schemat. Blir en väldigt lång dag, men det kommer bli bra!

Så mycket mer har jag inte att säga just nu, haha, blir att lägga sig tidigt ikväll för min del.

Kram! ♥

Gratis glass och VD!

Halloj!
Jobb mellan 8.30-15.00 stod på schemat idag och det flöt på bra! Jobbade med min underbara kollega Molly igen  vilket alltid gör dagarna lite roligare och lättare! För övrigt fick även hela personalen gratis mjukglass och hipp som happ stod jag och skakade hand med VD:n för hela special (min avdelning) inom hela baltikumområdet. Snacka om att jag blev liiite nervös, haha!

Efter jobbet kom fina Tilda hit i alla fall och det blev bara att mysa i solen med massor av musik och snack. Riktigt härligt! ♥ Strax ska jag äta lite mat och efter det blir det nog ett träningspass! Imorgon jobb igen, samma tid som idag.

Emptiness- dance practice!

När jag först hörde denna låt och såg videon träffade den mig rakt i hjärtat och jag blev helt tagen. Denna var så annorlunda mot deras senaste låt OMGT och med tanke på att denna låt är mer åt ballad-hållet var jag väldigt nyfiken på hur dansen skulle se ut!

Här är då dansen och jag älskar den! ♥ Så himla smooth och passar perfekt till låten.

Det var länge sen jag gjorde en cover nu och börjar bli lite sugen...Vad tror ni om den här...?

Nytt till mina fossingar!

Behövde lite nya sommarskor så köpte mig två par häromdagen!
Ni som följt mig länge vet att jag verkligen gillar lite klack på mina skor då jag är rätt så kort, haha, men jag brukar alltid ha problem att hitta sommarskor med klack som jag tycker om. I år dock hittade jag faktiskt ett par som jag är väldigt nöjd med! Inte för fancy, men inte heller för casual, utan alltså precis lagom till vardag! Ett par marinblå ballerinor fick också följa med mig hem då jag även är en sucker för ballerinaskor!

Det var även väldigt efterfrågat att jag skulle visa min skosamling så det ska jag ta tag i, men en fråga till er; skulle ni vilja se bilder eller en video? Skriv en kommentar så får vi se vad jag knåpar ihop!

Kram! ♥

Väldigt dåliga bilder, I know, men bättre än inga!

Festivalare och middag!

Jobb mellan 11-18 stod på schemat igår och det var ganska segt faktiskt, haha. Men det gick bra! Bråvalla är ju på full gång här så det är många annorlunda och intressanta festivalare inne vilket är kul!

I torsdags när jag jobbade hann jag vara i butiken knappt två minuter innan ett gäng på tre killar i 20-årsåldern kom fram varav den ena la handen på min axel och sa: "Tja mannen, vart har ni sådana där man har i öronen?" varav den andra inflikade "Han menar hörlurar." Jag gav dem beskrivning till mediaavdelningen och de tackade för hjälpen varav den tredje sa "Kom snubbar, det är häråt!" Det var minst sagt udda, haha, men ett leende på läpparna fick jag ju verkligen!

Efter jobbet igår då så var jag ute och åt med mamma och pappa! En god drink med smak av rabarber och hallon fick det bli samt en hamburgare. Väldigt gott alltihop och p.g.a det vackra vädret kunde vi sitta ute vid strömmen och se solnedgången. ♥

Friday!

Dagens humör: Glad!

Dagens mående: Rätt så bra, men lite lustig huvudvärk.

Dagens låt: Talk to me- George Nozuka

Dagens vill ha: Ett nattduksbord.

Dagens klädsel: Jobbkläder mestadels av dagen, haha, och det är bruna arbetsbyxor och röd arbetstshirt.

Dagens frisyr: Blir nog uppsatt.

Dagens längtan: Kvällen.

Dagens planer: Jobb mellan 11-18 och sen ut och äta med familjen.

Dagens beroende: Vatten och jobbtelefonen, båda nyttjas flitigt under arbetsdagar, haha.

Dagens diss: Min huvudvärk.

Dagens hiss: Att det är fredag.

Hoppas ni får en underbar fredag! ♥