4 september 2018

Lyckad start!

The Aces

Godmorgon på er! Har ni sovit gott? 
Själv har jag det, men det känns att man dansade sent och intensivt igår kväll! Men det var en sådan lyckad start på terminen! ♥
 
Vi började med att gå igenom alla punkter vi gick igenom på mötet för några veckor sedan då folk även nu fick tycka till, sedan gjorde vi några lära känna-lekar som blev riktigt lyckade, sedan såklart uppvärmning innan dansen drog igång på riktigt! 
 
Då vi hade första träffen i helgrupp var det båda nybörjar-/och avancerade gruppen tillsammans. För att de nya skulle känna vilken nivå de låg på, och de äldre se om de behöver byta grupp efter sommaren, lärde jag ut en nybörjarkoreografi och en mer avancerad koreografi. Den första var girl-power till Worth It med Fifth Harmony, och den avancerade var street  till Aqua Aura med Fricky! Videos kommer ut idag på vår Facebook och Instagram, så checka in The Aces Norrköping och theaces_nrkpg! 
 
Snart ska jag ta bussen och pendeln mot Linköping för en dag i skolan som börjar med en och en halvtimmes modern dans! Tagga blåmärken, haha!

Är så glad att vara igång igen. ♥
Amanda Persson

vad kul att säsongen är igång igen! :)

Jessica Högberg

Låter som en himla härlig start! Kör bara=)

Louise

Skoj att det kommit igång igen ni är så duktiga! 😃❤️

Emma Engström

Det låter ju för roligt alltså! :D <3

Matilda Berlin

Ihhh! Måste erkänna att jag är liiiiiite avis på dig! LOVA att dansa lite för mig med idag (medan jag sitter still i en föreläsningssal coh och lyssnar på hur man räknar ut en investeringsanalys...) <33

Pauline Hurtig

åh vad kul :D saknar när jag dansade i skolan varje dag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress