2 september 2018

Julbord med show!

Julshow 2018

Ni vet att jag för ett tag sedan var på photoshoot inför julshowen jag ska bakgrundsdansa på i vinter? Såhär blev slutresultatet på affischen! Så den kommer att hamna i tidingar, på stan och Gud vet vart, haha. Det ska även hängas en stor banderoll på hotellets utsida med våra ansikten!
 
Tycker den blev superfin, men tycker att jag ser mer sur ut än mystisk som de ville, haha! Bara de är nöjda är jag nöjd, och helheten blev ju supersnygg! ^^ Har inte fått fler bilder, men kommer det kan jag självklart dela dem här också!

Så vill ni gå på julbord och se riktigt duktiga artister + mig uppträda i november och december, så ring och boka vettja, kommer bli grymt! ♥
Jag är längst till höger! 
My Nordqvist

Så snyggt!!!! :D

enna

Så kul! Bilden blev fin :)

Carolina

Åh vilken fin affisch! Du ser ju super fin ut ju. Härligt att du kommer att visas upp på flera olika ställen :D hoppas att det kommer att bli en bra och rolig show!

Sv; jo men visst. Det är då aldrig fel :D tusen tack!

Julia Svensson

Åh vad kul!!

Emelie Andersson

Så himla kul ju och du är ju toppen!! :)

Dixi Wonderland

Så kul att vi får se :D Hoppas att showen går bra ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress