Halloj!
Idag vaknade jag och pojkvännen upp till strålande sol! Vi började med att bjuda hela familjen på nybakade scones, mums, och efter lunch tog vi oss en promenad!
 
Nära där jag bor har vi en gårdsbutik som även har massor med djur, så vi tog oss en promenad dit och hälsade på både minigrisar, får, och såklart deras underbara kaniner! Åh, jag ville aldrig gå därifrån! Sedan satte vi oss på ett utkiksställe en bit upp i skogen, så vackert och fridfullt. ♥
 
Självklart ville jag prova min kamera så mycket så möjligt så det blev en hel del bilder! Till och med Conny blev taggad på att fota, haha! Kvalitén är verkligen helt otrolig, redan efter ett dygn är jag helt kär i min nya telefon! Självklart har jag inte lärt mig alla inställningar än, men kameran är verkligen otrolig!

Alla foton nedan är oredigerade och fotade med Huawei P20 Pro!
Josefin Nilsson

Så himla fina bilder! :)

NICOLE

Å vilken härlig dag! :D

Henrik Olsson - Föreläsningar

Ser ut att vara en härlig dag :)

Sv: Jag laddar upp det direkt på hemsidan. Har wordpress som grund, och det funkar bra :)

Ibland har jag först laddad upp klippet på facebook, och sedan länkat det inlägget till bloggen.

enna

Så fina ni är!

Louise

Vilka mysiga bilder och va fina ni är! :D <3

Angelica Wåhlin

Wow, vilken sjukt bra kamera! Svårt att tro att den sitter på en mobil :o

Johanna

Så mysigt ställe ni besökte.

hanna

ja jag älskar nytt och fräscht!
fina bilder! <3

Matilda Berlin

Men alltså GUUU! Ni är ju bara så himla fina tillsammans <33

sarah

åh fina bilder

Josäfin Andersson

så härliga bilder :D

Josäfin Andersson

så härliga bilder :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress