Hej på er!
Just nu sitter jag på ett supermysigt café, Babettes, och jobbar med mitt dansprojekt! Har precis druckit kaffe och inväntar nu min lunch-beställning, mums!
 
Dagen började med fys, jobbigt, men hårt, älskar ju tabata! Och nu har jag projekttid och lunch, sedan linjesamling, och sist jazz! Blir kul! 
 
När jag kom med pendeln till Linköping imorse stod Östgötatrafiken på stationen och delade ut frukostpåsar, frukt, kaffe och reflexer, bara för att tacka för att man åker kommunalt! Hur gulligt?! Verkligen sådant som sätter guldkant på vardagen! ♥
Louise

Va trevligt att dom delade ut de! :D <3

Elin

Åh vardagslyx är den bästa lyxen!! kram på dig <3

Angelica Wåhlin

Åh, vad produktiv du är!

Dixi Wonderland

Kaffen såg så god ut och gulligt med frukostpåsar :D

Carolina

Så gjorde dem i Stockholm också, delade ut någon slags frukost eller liknande. Alltid roligt att få gratis grejer haha :D

Pauline Hurtig

härligt!

NICOLE

Åh så mysigt det lät :) Och så skönt med tabata! =)

Henrik Olsson - Föreläsningar

Det var väl en trevlig överraskning med lite fika :)

Sv: Ja, jag hoppas också det - för jag behöver få igång den innan vintern kommer :P

Sarah

Så kul att få lite frukt o de :)

Matilda Berlin

Men guuu vad underbart allt lät. Dans, kaffe och present - underbart ju, hihi! Kram <3

My Nordqvist

Mysigt att sitta på café och plugga :D

Emma Engström

Tabata är ju hur kul som helst!! :D <3

Emelie Andersson

Åh vad gulligt gjort :)

Hanna

Lät super mysigt! :) ja ibland måste man träna fastän man sovit dåligt de är så de är att va mamma ibland 😂

Johanna

Verkligen guldkant och bli till delat sånt på morgonen .

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress