28 september 2018

Friday vibes!

Musik

Snubbalde över denna låt häromdagen, och tyckte den var så bra! Bra beat, bra vibes, riktig fredagsfeeling tycker jag nog! Väldigt, i alla fall för mig, ny artist, men blev verkligen nyfiken på honom efter denna låt!
 
Hoppas ni får en underbar fredag med allt ni gör! För mig blir det som tidigare nämnt igår skola och sedan rep ikväll! Kram! ♥
 
Amanda

Åh vad kul med musiktips <3

Matilda Berlin

Men åh! Sitter illa till, så kan inte starta låten nu. Men du fick mig så nyfiken att jag har sparat ned den, och att få mig så nyfiken är svårt att göra. SÅ snyggt jobbat ;) KRAM <3

Jessica Högberg

riktigt nice gung...

Tina

Sv: tack så mycket fina du! Ja jag fick orken att fixa i vardagsrummet iallafall! Så det var skönt, nu är de städat och höstfint där😍 den låten är jättehärlig ju! Hoppas du fått en fin start på helgen fina du💖

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress