27 september 2018

Balans.

Livet som danselev

Godkväll torsdag!
Som denna vecka sprungit iväg, haha, men jag antar att den gör det när man har fullt upp!
Inte så mycket att orda om om dagen; hade tre timmar med vår gästlärare Destiny af Kleen, sen lunch, och sedan metodik och pedagogik! Tog mig ett träningspass med lite koreograferande när jag kom hem. Även om jag dansar och tränar varje dag på min utbildning, blir det ju inte riktigt samma sak. Jag vill ju ändå kunna göra MINA pass och jobba på MINA koreografier. Dock är det svårt att hitta en balans i det där för många dagar är man ju väldigt trött efter en dag med så mycket fysiskt arbete och långa dagar, och då blir jag lite stressad över The Aces, men har alltid lite koreografier och en hel del övningar i ryggsäcken att ta fram när tiden eller inspirationen tryter, vilket är tur.
 
Vilket styckte det blev av det nu då, haha! Imorgon i alla fall har vi vår sista dag med Destiny. Så synd, har verkligen blivit så inspirerad av henne! ♥ På kvällen sedan ska jag repa inför Kulturnatten, på lördagkväll ÄR det Kulturnatten, och söndagen är oplanerad! Skönt!
 
Trevlig kväll! ♥
Emma Engström

Herreguud så fin du är!! Balans är verkligen så viktigt att ha <3

Henrik Olsson - Föreläsningar

Du verkar ha fullt upp som vanligt! :P

Sofija

Fin!

NICOLE

Förstår att det kan vara svårt det där :(

JoJo

men herregud vad du är vacker vännen!! :D kraam på dig <3

Hanna

Skönt med en oplanerad dag! Älskar att bara kunna va och njuta 😍

Dixi Wonderland

Du är så söt :D Hoppas att du får en fin helg :*

Angelica Wåhlin

Ååh, stort lycka till på lördag :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress