12 september 2018

Back on track!

Frågor och svar.

Dagens humör: Happy! 
 
Dagens mående: Bra, lite seg efter förkylningen, men mår tillräckligt bra att jag tar mig till skolan! 
 
Dagens låt: Better- AZIATIX
 
Dagens vill ha: Ni vet sådana där byxor med knappar på sidorna som man kan knäppa och knäppa upp som man vill? Sådana vill jag ha, sååå snygga! "Popper pants" tror jag de kallas! Vilket faktiskt leder oss till nästa punkt, haha!
 
Dagens klädsel: Går ju för det mesta omkring i tränings-/danskläder nu när jag dansar så mycket varje dag, så roligare än så är det inte, haha. Därför är jag dock väldigt taggad på att skaffa lite snyggare sådana kläder mer än bara svarta tights t.ex! Jag tycker verkligen om att klä mig, och även om det är skönt ibland att slippa tänka så mycket på vad man ska ha på sig, så saknar jag att "få klä mig ordentligt" om ni fattar? Vill inte tappa min stil liksom, haha. 
 
Dagens frisyr: Utsläppt just nu, men brukar bli uppsatt sen under klasserna!
 
Dagens planer: Skola mellan 8.45-ca 14.00 (men ska ta det lugnt på själva danslektionerna såklart), sedan ska jag faktiskt jobba ikväll till ca 20.30! Det är kundkväll så ska hålla i lite aktiviteter, ska bli riktigt roligt faktiskt, och har inte jobbat något sen sommaren så blir roligt att komma tilllbaka! 

Dagens beroende: Oj, bra fråga, haha, och märker att jag varje gång jag gör den här listan tycker det är en bra fråga!
 
Dagens diss: Att förkylningen gör mig lite seg.
 
Dagens hiss: Att förkylningen är bättre, haha! Men annars att vädret är toppen, det ska bli kul att jobba ikväll, och att jag och pojkvännen nästa helg (långsiktigt, but still, haha) åker iväg för att fira vår ett-årsdag!
 
Hoppas att ni får en underbar torsdag! ♥

Asta

Vilken bra lista!

Carolina

Hoppas att du snart blir bättre! Ett par sådana byxor tycker jag allt att du ska ta och unna dig om du så gärna vill ha dem :D

Emma Engström

Skönt att du mår bättre men man kunde ju önska att det vore helt borta! <3

Emelie Andersson

Så vacker bild på dig! Härlig lista <3

Jessica Högberg

Lycka till på kundkvällen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress