Åhhh, idag är typ världens bästa måndag, haha!
Idag drar äntligen min dansgrupp The Aces igång igen efter sommarlovet! ♥
Ord kan inte beskriva hur mycket jag verkligen brinner för denna grupp och mina medlemmar! Är verkligen sådär bubblig och förväntansfull i hela kroppen, hihi.
 
Det ska bli så kul att träffa alla, både gamla som nya medlemmar, och jag har planerat denna termin och den första träffen så länge! Har fått jättemycket inspiration från danshögskolan med så ska bli superkul att prova några av lekarna, övningarna och teknikerna på mina egna medlemmar!
 
Åh, är så himla taggad! Idag är jag även kompledig från skolan då vi hade den obligatoriska grejen i lördags, så idag kan jag verkligen bara tagga till och ladda upp inför kvällens träff! TAGGA! ♥
NICOLE

Men å vad roligt att komma igång nu igen :D Så roligt när allt startar igen efter sommaruppehåll =)

sarah

aaa det gjode det när jag klipte hårat

Emma Engström

Hoppas verkligen det gått toppen idag! :D Kram

Mathilda

Åh vad härligt! <3 Kram

Hanna

Åh va kul att dansen hade börja igen! Älskar dans de är riktigt roligt 😍

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress