Åh, igårkväll fick jag äntligen träffa min härliga klick från gymnasiet! ♥
Senast vi fick ihop det alla fyra var i april! Hör ni, APRIL?! Men blir såklart svårt när folk flyttar hit och dit och över halva världen, haha. 
 
Denna helg hade vi i alla fall turen att ALLA var hemma samtidigt, TJOHEJ, så det skulle vi såklart ta vara på! Först blev det en middag på Världens Bar där vi delade på en flaska vin, för att sedan dra vidare för dessert och godisdrinkar på Pinchos. Mumsigt! Superlyckad kväll med mycket fniss och prat! Som jag älskar dessa tjejer. ♥
 
Nu sitter jag här och trycker i mig en proteinpudding efter morgonens träningspass. Gudars, minns inte när jag hade ork och tid att träna mina egna pass, blir ju så mycket dans i skolan så man är ju rätt slut om dagarna! Snart ska jag in till stan och faktiskt titta på SM i break-dance som går av stapeln i stan. Jag och Freja ska ses och titta lite på uttagningarna av det, och sedan kanske dra till danssalen och kötta lite.
En nice lördag med andra ord! ♥
 
Vad gör ni idag?
Emma Engström

Åhh men så himla kul då!! <3

NICOLE

Å vad kul att ni äntligen fick till en träff nu :D Superhärligt1

Henrik Olsson - Föreläsningar

Vad roligt att ni kunde träffas :)

Matilda Berlin

Men alltså guuu vad mysigt!! <33

anneli

Vad kul att joina igen ändå :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress