Idag drar jag på 90-talskryssning för att ännu en gång uppträda som bakgrundsdansare bakom 90-talsgruppen Look Twice! ♥
Detta blirt vårt tredje gig tillsammans, och jag dansar såklart med mina pinglor Vilma och Cajsa!
 
Har faktiskt aldrig varit på kryssning, så det blir en extra upplevelse, haha! ^^ Dock uppträder vi inte förens imorgon (söndag) innan båten går i hamn igen, men ändå lite skönt så man kan njuta av kvällen ikväll!
 
Kommer hem väldigt sent imorgon så får se om jag hinner blogga något under dagen, men då vet ni varför! Wish me luck, trevlig helg! ♥
 
Bilder från vårt första gig tillsammans då vi uppträdde på "Vi som älskar 90-talet"-festivalen i Stockholm! Om någon inte känner igen mig bland alla blondiner, haha, är jag längst till höger på alla bilder! Vill ni läsa mer om mina gig med dem kan ni klicka er in under kategorierna "Look Twice" och "Vi som älskar 90-talet 2018"!
Emma Engström

Åh vilken upplevelse, ha det så otroligt roligt! :D KRAM

Henrik Olsson - Föreläsningar

Ha det så underbart och lycka till! :)

Carolina

Vad roligt! Ha det så himla bra nu & lycka till imorgon :D

Emelie Andersson

Åh vad häftigt!! :) så fina nu är!

Hanna

Åh så kul!😍

Elin

Åh men galet va kul!! Ta hand om dig, kram <3

Sarah

Så kul med kryssning och lycka till :)

Matilda Berlin

Hoppas det gick sjukt bra fining! Vet du att jag tror att min pojkvän åkte med den kryssningen, haha! Ska ta och fråga honom när vi ses hemma i Täby igen =) Kram <33

Dixi Wonderland

Hoppas du får det jätte roligt och ni är så himla fina :D

JoJo

åh vad roligt det låter med 90-tals kryssning!! :D kraam <3

NICOLE

Men å vad roligt :D Hoppas det går/gått bra! :)

My Nordqvist

Åh vad roligt :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress