21 oktober 2018

Blue sky.

Okategoriserat

Godkväll!
Söndag idag, och oj vilken seg sådan det har varit, haha!
Inte mig emot, var verkligen i behov av en sådan. Vaknade upp bredvid pojkvännen efter en rejäl sovmorgon (vilket är väldigt ovanligt för mig, haha) och då åt vi frukost framför en film. Resten av dagen gick i sakta mak med mys, förutom en timme utomhus då vi hjälpte familjen kratta löv och snygga till i trädgården.
 
Imorgon är det måndag, och vet ni vad? Det är sista veckan innan jag får LOV! Hör och häpna, min utbildning erbjuder visst lov, TJOHEJ! När jag tog studenten trodde jag verkligen aldrig att jag skulle stöta på lov igen, men där hade jag fel, haha! Kommer bli välbehövligt så kroppen får vila upp sig lite. Veckan efter har vi praktik-vecka, så då ska jag praktisera på en dansskola här i stan så det blir roligt! 
 
Kram! 
Såhär vacker var himlen en morgon tidigare i veckan, och jag förundras fortfarande över min mobils kvalitét! 
Emma Engström

Mysig morgon det verkade ha varit! Guu vad skönt med lov snart, hoppas veckan går fort :D KRAM

Henrik Olsson - Föreläsningar

Vad skönt att du har ett lov att se fram emot! :)

NICOLE

Skönt med en lugn dag också sådär :D

anneli

Wow, det måste ju vara jätte härligt att känna den känslan igen :)

Matilda Berlin

Nej vad avis jag blir!! Vill också ha lov, haha! Allt jag får är Torsdag, Fredag, Lördag och sen Söndag innan dom nya kurserna drar igång på Måndag igen... Lova att njuta lite av lovet för mig med väl <3

Amanda

Åh vad härligt med en sovmorgon <3

Josäfin Andersson

åh, dröm med lov ju haha! Har ju dock semester om tre veckor sååå :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress