Som jag nämnde i veckan är nu The Aces tillbaka efter tre veckors uppehåll, vilket är superkul! Dock har jag gjort en hel del förändringar som jag presenterade då och som de verkade positiva till.
 
The Aces består just nu av två grupper; en nybörjar-/fortsättningsgrupp och en avancerad grupp. Jag leder båda grupperna och har varit väldigt nöjd med det. Men på senare tid har jag känt att jag inte riktigt får ut det jag vill av mina grupper med tanke på den tid jag lägger ned. Förstå mig rätt nu, jag ÄLSKAR mina grupper och alla mina medlemmer och att undervisa dem, verkligen. Men vart jag vill i danslivet proffesionellt och i framtiden begränsas lite.
 
Alla medlemmar är engagerade, men till olika grad, vilket skapar lite komplikationer kring mina visioner för vart jag vill ta dem. Därför vill jag ge de som har det där lilla extra engagemanget chansen att visa det och hjälpa oss framåt. Därför kommer följande förändringar att ske.
 
1. Julia, en god vän och medlem i The Aces avancerade grupp, kommer att ta över som ledare för nybörjargruppen. Jag kommer såklart vara kvar som huvudansvarig och förmodligen lägga mig i (vadå svårt att släppa taget, haha?), men hon koreograferar, undervisar och har ansvar för den gruppen. 
 
2. Jag står kvar som ledare för den avancerade gruppen, men de kommer träna samma tid som nybörjargruppen, men i salen brevid, vilket är super då ingen kommer tappa kontakten med något och det blir smidigt om vi ska ha träning alla tillsammans att alla då redan har samma tid.
 
3. Vi ska skapa en tredje grupp! Hihi, detta är jag mest taggad på! Idag ska jag och Julia hålla en audition för en uppvisningsgrupp inom The Aces! Dessa ska satsa lite extra och ha lite fler gig, vara ansiktet utåt helt enkelt! Detta för att jag verkligen vill ha duktiga och engagerade dansare som VILL satsa och hjälpa oss och mig framåt! 
 
Så jag är jättetaggad, hihi! Då detta är tidsinställt sitter jag förmodligen med audition nu! Har ni några frågor angående allt med mitt arbete så är det bara att ni ställer dem! ♥
 
En bild från i April när vi hade uppträtt på invigningen av Dansens Vecka, många medlemmar har tillkommit sedan dess, heja!
Henrik Olsson - Föreläsningar

Det kan lätt kännas så i olika sammanhang, men det behöver inte vara dåligt! Det kan snarare göra att man ser på saker och ting med nya ögon och kan utvecklas vidare :)

Jessica Högberg

Vilka härliga förändringar, både för dej och grupperna! Önskar Er varmt lycka till

Dixi Wonderland

Det låter väldigt roligt. Tycker det är så kul när du skriver om dansen :D

Matilda Berlin

Men alltså guuu vad kul!! Hade det varit så att ni var lite närmre hade jag utan tvekan sökt till nya gruppen. Hade varit SÅ kul!!
Blir så himla glad, och ärligt talat stolt, över dig! SÅ GRYM <33

Anonym

Så spännande! :)

Svar: Hej! Du har kommenterat anonymt så jag kan tyvärr inte se vem du är! Kommentera gärna igen med din adress om du har. :)
Alice None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress