12 november 2018

Back to school!

Okategoriserat

Halloj!
Idag var första dagen på utbildningen igen efter praktiken och lovet! Jättekul att se alla igen och få kötta lite improvisation och house!
 
Just nu sitter jag på Espresso House med pojken min för en pluggfika. Jag har en uppsats som ska in på fredag, så ska skriva lite på den.
 
Vid 16.00 ska jag träffa Julia och diskutera igenom det sista nya med The Aces då vi ska "break the news" för alla medlemmar idag nu efter tre veckors uppehåll. Det blir nog bra, och såklart får ni ta del av dessa nyheter snart också!

Efter det ska jag repa julshow, och likadant imorgon! Gudars, nästa vecka är det premiär, hur sjukt?!
 
Hoppas ni har haft en toppenbra start på veckan! ♥
Henrik Olsson - Föreläsningar

Hoppas att det går bra med uppsatsen och träningen :)

Emelie Andersson

Full rulle som vanligt fina du! :)

Jeanette

Spännande med premiär nästa vecka :) Kommer säkert gå jättebra!

Matilda Berlin

Kan vi ta en stund för hur galet snygg du är vännen?? Alltså på riktigt!! <3

Dixi Wonderland

Alltid lika söt och fullt upp som vanligt :D

Sarah

Så roligt att få träffa alla igen och så mysigt med en fika :)

Sv: Tack snälla! Jag tycker det är svårt att hitta jeans för de ska ju både vara snygga och sköna! Okej så du kände alltså igen mig, haha du skulle du ha hälsat för hade jag inte känt igen dej så kunde du ha sagt vem du är, såklart hade du inte stört!

Emma Engström

Fina du!! Hoppas det gick bra med allt igår <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress