Förra året hade jag min studentbal på samma dag som min födelsedag, 19 maj. Det hela var lite komiskt då jag fyllde 19 år, på den 19 maj, på samma dag som min studentbal. Så jag fick mig ett rejält firande kan man säga. ;) 
 
Eftersom treorna i min stad idag har sin studentbal (en dag innan min 20-årsdag, hihi) och jag ska hjälpa min bästa vän Maja att förebereda sig, så tänkte jag köra en liten repost från min bal från förra året då det idag, som sagt, är 364 dagar sedan jag själv hade min studentbal! 
 
Lite accessoarer jag bar!
Detaljer på min fantastiska klänning och mina skor, såklart köpta i Italien!
 Bästa moster fixade mina naglar och mitt hår, och mina fina f.d kollega fixade mitt smink!
 Jag och min stiliga baldejt, min vän Joe, på röda mattan!
Jag och lite härliga vänner!
Helt galet vad tiden går fort, och jag vill bara göra om det! ♥
NICOLE

Å så kul, så fint minne :) fyra år sen jag gick och det var en så fin dag :)

Alice Lindström

Sååååå fin du var!! älskar din klänning!!

Sandra

Så fin du var älskar verkligen klänningen du hade den passade dig så bra! :)

Henrik Olsson - Föreläsningar

Så härliga bilder!

Grattis i förskott på 20-årsdagen! :)

Emelie Andersson

Åh så fin :’) måste varit en fin upplevelse! :)

Natalie

Det ser underbart ut, att kunna bli ompysslad på en VÄLDIGT stor dag! :D

Josefin Nilsson

Så himla fina bilder! Håller med dig, vill verkligen bara göra om balen om och om igen, så galet kul var det! :)

Emma Engström

Längtar såå tills jag ska ha balen!! Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress