Godkväll!
Onsdag idag, lill-lördag!
Började dagen med nybakat bröd till frukost tillsammans med min älskling, sedan tog vi oss en sväng för att se om jag kunde hitta något att ha på mig på lördag när jag fyller år och släkten kommer. Men nej, det hittade vi inte, men ett par söta, luftiga shorts fick följa med mig hem i alla fall!
 
Eftermiddagen bjöd på en extra rolig händelse då jag och tre vänner från min gymnasieklass, HU14, fikade med våra mentorer! Verkligen så mysigt och trevligt att träffa dem igen, snart ett år sedan jag tog studenten ju!
 
En mindre rolig grej är att jag verkar ha dragit på mig en förkylning. Hostar och snorar något väldigt, och är jätteorolig att det inte ska försvinna till helgen när det är så mycket planerat. Imorgon är det ju dans med och då jag missat de två senaste veckorna vill jag verkligen gå imorgon! Usch, verkligen så dålig timing, och saknar dansen och mina medlemmar så mycket. Känner mig som en så dålig ledare som inte kunnat träffa dem de två senaste gångerna, och kanske inte imorgon heller...
Henrik Olsson - Föreläsningar

Ojdå, krya på dig!

Linnea Kinis

gott med nybakat bröd!

Alice Lindström

Usch för förkylning, hoppas det går över fort!

Alice Lindström

Usch för förkylning, hoppas det går över fort!

Matilda Berlin

Men åhhh! STORT grattis i förskott finaste!! PUSS <3

Emelie Andersson

Håller tummarna för att du inte blir sjuk!! <3

Miss Jennifer

Antingen har jag med dragit på mig en förkylning eller så reagerar jag på pollen..

Miss Jennifer

Antingen har jag med dragit på mig en förkylning eller så reagerar jag på pollen..

Miss Jennifer

Jag undrar om jag med åkt på en förkylning eller om jag har börjat reagera på pollen...

Emma Engström

Åh vilken lyx med nybakat bröd till frukost! Nomnom!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress