Vill börja med att tacka för alla fina "grattis" ni lämnat efter inlägget igår! ♥
Varje år har de kommunala gymnasieskolorna i stan Gymnasieslaget, vilket är en tävling där de tävlar i dodgeball och dans! Förra året var jag med i min skolas, De Geergymnasiet, danslag och vi vann! Det var så fränt!
 
I år går ju jag inte som ni vet på gymnasiet längre, men två av mina elever ur The Aces var med i danslaget det här året! Det kunde jag såklart inte missa, och med lite fix och trix med mina f.d mentorer, fick jag och pojkvännen smita in! 
 
De var grymma, och (såklart) sopade de banan med konkurrenserna och vann, TJOHEJ! Därför tänkte jag att det vore roligt att visa numret från förra året där jag var med! Det var verkligen så mäktigt att uppträda i en sådan stor arena!
 
Kan ni hitta mig? ;) Så roligt att se hur mycket jag utvecklas på bara ett år!
Anonym

vad kul att det gick så bra för dom :)

Linnea Kinis

jag som kommenterade förra :)

Emelie Andersson

Åh vad roligt :)

Tina

Sv: vad kul att du tycker det! Ja smoothie är de bästa😊 men åh vad kul att dom vann! Du måste vara såå stolt! Och vad kul att ni vann förra året! Grym dans! Hoppas du får en fin start på onsdagen fina du😊

Matilda Berlin

Men alltså SHIT vad kul!! På Gotland finns det bara ett stort gymnasium och sen ett par små med max typ 100 elever. Så något sånt här fick jag aldrig uppleva. Sååå coolt ju! STOR kram fining <3

Dixi Wonderland

Helvete va bra detta var. Måste varit så himla roligt med tanke på hur mycket publiken skrek :D Jag tror du stod på vänster sida i början av videon. Ungefär i mitten av vänster sidan men är inte alls säker. Lite svårt att se på grund av avståndet samt att det var så mycket att kolla på :P

Carolina

Härligt att du och Conny kunde smita in och se på det härliga uppträdandet! Och minns att du var med förra året och måste få säga att du är sjukt duktig :D

Sv; tusen tack!

NICOLE

Å vad kul :D

Alice Lindström

Vad duktiga ni var! wow alltså!

Julia Svensson

Åh så kul!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress