Åh, Gudars, vart tog tiden vägen? Redan första maj idag ju, crazy! Med andra ord bara 19 dagar kvar tills jag fyller 20, ännu mer crazy!
 
I alla fall, haha, igår hade jag en mysig Valborg tillsammans med min syster, min pojkvän och hans syster! Vi åkte och handlade tillsammans och köpte lite mat som vi lagade. Sedan blev det sällskapsspel och film med efterrätt och godis. Supermysigt! ♥
 
Idag har jag bara pluggat, pluggat och pluggat, haha. Tar igen allt jag inte riktigt hann plugga i helgen och usch så mycket det är, tycker verkligen inte om när min pluggtid på helgerna försvinner sådär. Men men, bara att kämpa på! 
 
Har ni haft en bra start på maj? ♥
Emelie Andersson

Juste du fyller ju också i maj :) bästa månaden ju!

MADDISENJ.SE

Lät som en riktigt fin Valborg!

ajlimullersandvik.blogg.se

men wow, det verkar ju dundermysigt! <3 jag var hos mamma och pappa, det var mysigt!

Linnea Kinis

kan inte fatta att det redan är maj! galet ju :)

Alice Lindström

Låter som en mysig valborg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress