15 maj 2018

Eurovision-häng.

Foton

I lördags så träffades jag, pojkvännen och ett helt gäng kompisar hemma hos Nora för att se finalen av Eurovision Song Contest! När vi kom dit blev vi bjudna på Aperol Spritz (fruktig drink), mumsigt, och när solnedgången visade sig var vi såklart tvugna att gå ut och fota lite! Som tur var hade jag kameran med mig!
 
Sedan kollade vi hela finalen (eller ja, jag somnade i soffan under de tre sista bidragen ;)), och det blev mycket skratt och prat! En supermysig kväll med andra ord. ♥
Alice Lindström

Låter som en mysig kväll!

Celine

Låter superhärligt!

Linnea Kinis

vad fina bilder :)

Linnea Kinis

vad fina bilder :)

Matilda Berlin

Men alltså guuu vad mysigt det låter!! STOR kram finaste du <33

Josäfin Andersson

ser så härligt ut! :D

NICOLE

ja det lät ju verkligen hur mysigt som helst :)

Sandra

Vilken härlig kväll :) tyvärr missade jag det i år då det är sovtid för lillkillen då men kul att det gick så bra för Sverige :D

ajlimullersandvik.blogg.se

Det låter jättekul :) Jag såg faktiskt också hela i lördags :D :D

Emma Engström

Vilken mysig kväll ni verkade ha haft i lördags! Kram

Freja

så fina bilder :D

sarah

fina bilder =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress