25 maj 2018

Diplom.

The Aces

Godkväll på er!
Så fullt upp jag haft idag, därav det sena inlägget! 
Igår i allafall fick jag ÄNTLIGEN med stort Ä träffa mina medlemmar igen! Åh, som jag saknat dem! Till min nybörjar-/fortsättningsgrupp började jag lära ut en koreografi till Lie To Me- Mikolas Josef (Tjeckiens bidrag i ESC), och till min avancerade grupp en koreografi till Fuego- Eleni Foureira (Cyperns bidrag i ESC)! Blev lite ESC-tema, haha. ;)
Det var så underbart att verkligen kötta fyra timmar igen och få lära ut! Dock var det ju supervarmt igår och danssalen, som bara består av fönster vilket gör att det blir ännu varmare, har ingen luftkonditionering, haha, så varmt blev det!
 
Idag har jag fixat lite inför imorgon då jag ska ha kompisar här och fira att jag fyllt 20! Så det blev en rejäl handling av tilltugg, och sedan en tripp till Systembolaget, men ni som följt min blogg länge vet ju min inställning till alkohol så det blev verkligen inte mycket.
 
Igår fick jag även diplomet från Bröstcancerfonden som tack för att vi hade uppvisning i mars där vi skänkte 7000 kr till dem! Hur snällt av dem?
 
Kvällen nu spenderas med pojken min med lite mys! ♥
NICOLE

Å vad kul :D

sarah

aaa men dyrt =/ så det här var sista boxen jag vissar .. nja gick inte så jätte bra at borsta tänderna på min ena katt hehe

Linnea Kinis

låter som en toppendag! :D

Matilda Berlin

Men alltså åh! Den underbara känslan utav att få komma tillbaka! Underbart!! Kram finaste <33

Julia Svensson

Så duktig du är!

Natalie

Wow, att ni har skänkt 7000:- är underbart och då förtjänar ni diplom!

Emma Engström

Guud vad roligt att äntligen få träffas igen! :D Kram

Freja

Så fint gjort av er <3

Dixi Wonderland

Va roligt med diplomet :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress