30 mars 2018

Somebunny.

Okategoriserat

Hej på er!
Då jag kommer sitta i en bil stor del av dagen, och sedan har fullt upp med släkten, är detta ett tidsinställt inlägg. Min påskhelg ska spenderas nere hos mina kusiner, och vi spenderar alltid påsk med dem, himla mysigt! Så om allt gått enligt planerna sitter jag förmodligen i bilen just nu och har några timmar framför mig, det brukar ta runt 4-5 timmar ned ungefär. Kände att det var bäst att köra ett litet tidsinställt då jag som sagt inte vet när jag kommer få tid att skriva, samt att mobilbloggande under längre bilresor inte riktigt uppskattas av mitt huvud. 
 
Hur ska ni fira påsk om ni firar? Har ni någon påskledighet? Själv blev jag som sagt överlycklig när jag såg att jag var fri från föreläsningar och inlämningar hela nästa vecka, så skönt, trodde verkligen inte vi skulle ha påsklov, haha!
 
Kram på er! 
Jag hade ingen rolig bild att bjuda på och jag tyckte denna var lite gullig med tanke på påsken, haha, påskharen liksom. Åh, saknar mina små kaniner något otroligt. Första påsken utan dem...
 Bildkälla: Pinterest.com
Angelica Wåhlin

Så söt bild, haha! Men vilken lång bilresa dock!

Netti Starby

Önskar dig också en härlig påsk! :-D Kramis

ajlimullersandvik.blogg.se

jag firar inte direkt påsk, men jag hade en himla bra skärtorsdagskväll igår i alla fall :) Med godis och pub och så.

MALIN

Hoppas att du har haft en fin fredag! Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress