OBS: Inte mitt val av rubrik, haha, pojkvännen fick välja! 
Hej på er!
Då jag är helt slutkörd efter gårdagens uppvisning och inte har hunnit eller orkat fixat särskilt mycket med bilder och sådant än, så ska faktiskt min pojkvän svara på en liten rolig lista som jag hittade hos fina Matilda! Så idag överlåter jag bloggen åt honom, så återkommer jag imorgon igen, förmodligen (om jag hinner, har en del på schemat imorgon) med en rejäl update om uppvisningen, men låt oss säga såhär för nuläget; vi gjorde succé! ♥
 
Var kysstes ni första gången och hur var det?
I min säng, haha. Det var väldigt nervöst men eftersom det var som en godnattpuss kändes det inte så pressat utan mer naturligt, if that makes sense. 
 
Hon sitter framför tv:n. Vad tittar hon på?
Hon brukar titta på allt möjligt men förmodligen Catfish eller The Next Great Baker. Men som sagt, hon tittar på det mesta.
 
Nämn en maträtt hon inte gillar.
Smörgåstårta gillar hon inte alls, haha. Det var olyckligtvis så att det var just smörgåstårta som min gammelmormor ville ha när hon fyllde år för någon månad sedan, och det var inte förens efter köpet jag fick reda på att Alice inte var ett så stort fan av det. Så vi andra satt där med smörgåstårtan i högsta hugg och hon hade några gurkor från smörgåstårtan hon tuggade på, eftersom vi inte hann fixa någon fika eller liknande. Så att hon inte gillade smörgåstårta fick jag reda på den svåra vägen, kan man säga.
 
Ni går på restaurang, vad äter och dricker hon?
Caesarsallad eller Sushi, men det beror mycket på var vi är ute och äter någonstans. Till maten tar hon oftast vatten eller något vin. 
 
♥ Vilken skostorlek har hon?
36-37, skulle jag säga(Kan inte gå och kolla nu utan att det ser suspekt ut). 
 
Om hon hade samlat på någonting, vad hade det varit?
Grejer till sin Bullet Journal. Jag älskar hur hon verkligen blir exalterad som ett barn på julafton när hon hittar nåt som hon tror skulle passa bra i sin Bullet Journal, hon är så söt när hon berättar om en lyckad shoppingrunda med massa sådana köp, haha. 
 
Vad skulle hon kunna äta varje dag?
Sushi. Fast ändå inte, för hon skulle vara rädd att tröttna på det isåfall, har jag lärt mig. Men om hon var tvungen att välja skulle det nog vara sushi. 
 
♥ Hurdan musik lyssnar hon på?
Allt möjligt, vilket sannolikt beror på att hon har så mycket olika sorters musik i sin dans. Men mycket K-pop och dansrelaterad musik. Det är svårt att säga någon bestämd genre eftersom hon har en så vid musiksmak, men om man kollar hennes spotify-listor är det mestadels K-pop och musik man kan dansa till som man hittar.
 
Vilken är hennes sämsta egenskap?
Att hon ibland bryr sig allt för mycket om andra och glömmer bort sig själv i processen. Det är något som jag själv känner igen mig i och det är därför jag reagerar på det så mycket som jag gör. Men det är något som hon behöver jobba på, att prioritera sig själv och sitt välmående oftare.
 
Vem är hennes bästa vän?
Oj, hon har så många nära vänner och det är jag jätteglad över. Men några av de som jag vet betyder väldigt mycket för henne är Freja, Stina, och Molly. Men det är verkligen helt omöjligt att begränsa sig till ett sådant litet antal för hon har så många fina vänner som hon värderar supermycket. 
 
Nämn något du brukar göra som hon inte tycker om.
Haha, vad jag vet så finns det inget jättespecifikt som hon inte tycker om att jag gör. Ibland kan jag dröja lite för länge i sängen innan jag går upp och hjälper till med valet av frukost, men det brukar jag återgälda med frukost på sängen en annan dag. 
 
Tränar hon? Vilken sport isåfall? 
Hon dansar och tränar dessutom hemma väldigt mycket. Dansen är en stor och viktig del av hennes liv och något som jag försöker supporta henne i så mycket det bara går.
 
Vad kan hon hålla på med i flera timmar?
Dans, helt klart. Ett fyra timmars danspass för henne verkar ibland inte vara nog och det är coolt att se hur mycket hon faktiskt brinner för dansen.
 
Vad är/var hennes favoritämne i skolan?
Språkämnen, och speciellt kinesiska som hon i nuläget pluggar. 
 
Vad var ditt första intryck av henne?
Att hon verkade vara en sån genuint snäll och omtänksam person. Hon var otroligt snygg också, måste jag bara få tillägga. 
 
Vad är det bästa med henne?
Hennes kreativitet men också sättet hon behandlar och kommunicerar med andra människor på. Jag har aldrig träffat någon som alltid är så intresserad av hur andra mår och alltid tar sig tid för andra på det sättet som hon gör. Det var bland annat det som gjorde att jag föll för henne.
 
Hur går hon klädd hemma?
Oftast i pyjamasbyxor och någon t-shirt, om vi inte ska iväg någonstans så klart. Ibland gillar hon dock att klä på sig och vara fin hemma också, och jag är likadan på den fronten, haha.
 
Vilken är hennes favoritfärg?
Hon har ingen speciell färg hon gillar mest, men hon gillar att ha på sig någon typ av färgrika kläder. Mycket rött och svart ser jag ofta att hon har på sig.
 
Beskriv henne med tre ord:
Vacker, kreativ, omtänksam.
 
Vem sa "jag älskar dig" först?
Det gjorde jag.
 
Vad brukar ni oftast gräla om?
Vi har inte haft så många gräl så det är svårt att svara på, faktiskt.
 
Vem är hennes kändiscrush?
Channing Tatum, haha. 
 
Berätta om något pinsamt hon gjort.
Hon håller sig borta från pinsamheter ganska ofta, men ibland visar hon att teknik inte är hennes bästa sida. Innan hon skulle åka till Kina skulle hon ladda ner lite filmer från mitt Viaplay-konto, och undrade varför det inte fungerade. Hon försökte alltså ladda ner filmer från Viaplays webbsida när hon använde en Surfplatta. Vad jag vet är ju många ungdomar idag medvetna om att appar finns, men hjärtat glömde tydligen bort det, haha. (Hon har säkert gjort annat som är mer pinsamt men mitt minne är inte det bästa) 
 
Hurdana filmer gillar hon?
Komedier och musikaler. Hon har inte lika dålig humor som jag har (tyvärr) men de flesta komedier faller henne i smaken.
 
Vad är hon bra på?
Att göra mig glad och att dansa. Nejmen hon är väldigt duktig på det mesta(förutom teknik dårå). Hon gör väldigt goda frukostbröd måste jag säga också, dem kan jag rekommendera. 
 
Nämn några saker som gör henne glad.
Dans, Everyday med Mendez, Sushi, och att spendera tid men sina vänner. 
 
Vad är hon besatt av?
Mig. Haha, njaa, men dans och sin Bullet Journal skulle jag säga. Dansen är något som hon antagligen aldrig kommer kunna hålla sig borta från, men besatt är ett så negativt laddat ord tycker jag. Hon är måttligt beroende av dans skulle jag säga.(Är det bättre? Det får funka, haha)
 
♥ Hurdan är hon som flickvän? 
Helt underbar. Hon är anledningen till att jag både somnar och vaknar upp med ett leende på läpparna och den som gör att alla hinder kan bli till möjligheter. Tiden jag spenderar med henne värderar jag mer än allt guld i världen.
Henrik Olsson - Föreläsningar

Vad fina ni är tillsammans :)

Netti Starby

Kul lista din pojkvän svarade på! :-D Kramis

Linnea Kinis

kul att läsa vad han svarade :)

Jonna

Åh vilket roligt inlägg! <3

MALIN

Jättekul att läsa! Kram

My

Så roligt inlägg :D

Angelica Wåhlin

Men åh, så kul att läsa verkligen! Skulle jag kunna få låna frågorna? <3

Jeanette

Vilket roligt inlägg :) Jätteroligt att läsa.

Carolina Thoor

Vad roligt att han har skrivit en sådan här lista. Undra om jag lyckas kunna göra detta med Niclas ;)

Sv; jo tack, det var det. Jo men det fick jag verkligen ta och göra :D

Julia

Härligt inlägg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress