8 juni 2018

Student!

Okategoriserat

Hej!
Vill börja med att tacka er för era fina kommentarer angående mitt bakgrundsdansar-jobb, hihi, ni är så snälla! ♥
 
Slänger in ett litet tidsinställt inlägg då jag idag sitter i bilen påväg till min kusin Jens student! Herregud, när växte han upp så snabbt, haha? Jag och Jens har verkligen en speciell relation och jag är så glad att ha honom som en del av min släkt och att jag får ta del av denna dag. ♥
 
Så idag blir det student, och så stannar vi där över helgen och åker hem på söndag! Så vi får se vad helgen mer har att erbjuda, men uppdaterar lite när jag kan.
 
Kram, trevlig helg! ♥
 
Bildkälla: Pinterest.com
Flisan

sv: ja den e sjukt bra :D

kul med student :D

Julia Svensson

Åh så kul med student!

Henrik Olsson - Föreläsningar

Hoppas att ni får trevligt i kväll :)

MALIN

Så roligt med student! Kram

Henrik Olsson - Föreläsningar

Sv: Ja, Aqua gillar att åka bil - men tyvärr blev det så att hon fick stanna hemma :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress