Halloj!
Idag började dagen med skolavslutning för min bästa lillasyster! ♥
Idag gick hon ut nian, grundskolan, helt galet vad tiden går snabbt, helt otroligt att hon till hösten börjar gymnasiet! 
 
Efter farväl av lärare och klasskompisar åkte vi tillsammans med mormor och morfar och åt mat vid ett ställe vid Göta Kanal. Så mysigt och trevligt! Efter det åkte vi hem och då blev det glass, sockerkaka och jordgubbar, mumsigt värre!
 
Snart ska jag bege mig in mot stan för avslutning med The Aces då vi ska äta lite glass och mysa, och sedan blir det dans inför Stockholm!
 
Kram på er! ♥
Emma Engström

Såå himla härligt med avslutningar och lov nu! :D

Alice Lindström

Grattis till din syster!

Carolina

Härligt att din lillasyster blivit så stor att hon gått ur gymnasiet (har tre kusiner i den åldern och var och såg på enas bal igår och det är helt sjukt så stora dem blivit..) och mysigt med avslutning med härliga dansgruppen även!

Sv; ja, det var dem också kan jag lova :D

Matilda Berlin

SÅ himla fin hon är!! Ge henne en stor kram från mig!! Kram <3

Linnea Kinis

kul med avslutningar :)

torres

SÅ HÄRLIGT!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress