Igårkväll tog jag och pojkvännen en sväng till en närliggande sjö. ♥
Där laddade vi upp med sällskapsspel och massor av gott! Varmt var det i vattnet med vilket var heeeelt underbart, speciellt eftersom jag inte badat så mycket i sommar. Eftersom solnedgångar vid vattnet är en aning svårslaget emellanåt, kändes det inte mer än rätt att ta med systemkameran, och oj vilka härliga bilder jag fick! 
 
Verkligen en supermysig kväll med mitt hjärta. ♥
 
Då min pojkvän är mycket mer fotogenisk än jag får ni stå ut med en desto fler bilder på honom och färre på mig. ;)
Julia Svensson

Så fina bilder!

MADDISENJ.SE

Vilka härliga bilder!!

My Nordqvist

Ååh så mysigt!!!!!!!! Så fina bilder :D

Angelica Wåhlin

Men ååh, så mysigt!

Alice Lindström

åh vad mysigt!

Jennifer

Vad härligt :D

Dixi Wonderland

Så mysigt :D

Henrik Olsson - Föreläsningar

Det där såg svalkande ut!! :)

Emma Engström

Åhh vad mysigt ni verkade ha det! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress