Halloj!
En snabb mobilblogg igen, men med tanke på omständigheterna är det ju ganska smidigt, trots andra datorer i hushållet. 

Jobbade 10-17 idag, och sen åkte jag och pojkvännen och tittade på en ny dator då min förra kraschade, men utan resultat. Får se imorgon helt enkelt. 

Så har inte varit hemma så länge! Just nu lagar jag mat medan han är iväg och handlar lite. Resten av familjen är iväg så det blir en mysig kväll bara vi två.

Kram. 
I brist på andra bilder ännu en från helgen, haha. Här någon gång efter klockan tio på kvällen då vi skrikit sönder till E-type! 
(null)

Dixi Wonderland

Så tråkigt att din dator kraschat :( Hoppas att du hittar en ny. Jag har en från Lenovo och jag älskar det märket :D

MADDISENJ.SE

Trist med datorn! Hoppas ni fick en mysig kväll <3

Angelica Wåhlin

Skönt med en kväll själva :)

Julia

Tråkigt med datorn!

Amanda Persson

vad tråkigt att datorn gick sönder :(

Carolina

Trist då ens dator kraschar, något man är beroende utav som bloggare. Hoppas du snart finner en dator som passar dig. Rekommenderar HP :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress