TJOHEJ, nu bloggar jag från min NYA dator!
Idag på förmiddagen åkte jag och pojkvännen och köpte den då jag under natten hunnit fundera lite. Det blev en HP, och jag är riktigt nöjd! Känns dock lite underligt då jag haft en MacBook Pro i snart fem år, men det här kändes som ett riktigt bra val! Tur att pojkvännen är datorsnille och hjälpte mig. ;) Har inte så stora krav mer än att jag vill att den ska klara av videoredigering och liknande bra då jag sysslar med det.
 
Än har jag inte laddat ned något redigeringsprogram till varken foton eller film, men det ska jag göra inom kort! Har ett program jag brukar redigera bilder i så det ska jag ladda ned, men videoredigering blir desto knivigare. Jag brukade ju redigera i iMovie på min mac, men det finns ju inte nu. Men det ska bli kul att prova något nytt! ^^ Nu blev det ett väldigt långt stycke om min dator, haha, kanske inte så intressant, men men!'
 
Idag i alla fall har jag lunchat med finaste Maja, supermys! ♥ Jag har även fått ännu några roliga dansrelaterade nyheter, HIHI, men mer om dem lite senare! Ikväll ska vi få lite gäster, kul även det, och imorgon och helgen jobbar jag.
 
Kram! 
NICOLE

Härligt med ny dator :D och så gott det såg ut!

Josäfin Andersson

åh vad nice med ny dator!! (även om det är drygt att ladda in allt igen haha)

blondina

Vad härligt och gott de ser ut :)

Matilda Berlin

Det suger när något går sönder, men samtidigt så underbart med nytt ju, hihi!! STOR kram fining <3

Henrik Olsson - Föreläsningar

Det är alltid kul med en ny dator, men du behöver inte ladda ner något program för redigering: Jag använder pixlr.com - och det är en helt gratis onlinetjänst :)

Kolla in den så får vi se om du gillar möjligheterna :)

Louise

Skönt med ny dator! :D

Jeanette

Vad roligt med en ny dator! :)

Jessica Högberg

Men det är ju så kul med ny dator!

Dixi Wonderland

Mums va gott och roligt att du hittade en ny dator :D

Sarah

Va roligt me en ny dator :)
Mysigt o gott o gå ut o äta :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress