Idag har jag varit ledig vilket resulterade i en tripp till Karlstad! Har jag några läsare därifrån måntro?
Så runt halv nio-tiden imorse satt jag och familjen i bilen påväg, och påvägen stannade vi vid ett supermysigt skogsbryn och fikade lite ur backluckan, haha. Väl framme började vi med att titta på konstnärens Lars Lerins utställning, jättevacker, och sedan tog vi en lunch. Mumsigt! Påvägen hem sedan stannade vi på lite små stopp innan vi landade hemma igen, faktiskt för bara någon halvtimme sen. Så det blev en heldag verkligen!
 
Hur mysigt detta än var, så var det full rulle hela dagen från tidigt imorse fram tills nu, så min "lediga dag" kanske inte blev så "ledig" som jag skulle behövt nu i mitt hektiska jobbschema. Men, kvalitétstid med familjen är ju aldrig fel, och är ju ledig lördag och söndag så då ska jag verkligen vara LEDIG och styra efter eget huvud!
 
Imorgon vankas jobb igen, 11-20!
Angelica Wåhlin

Låter otroligt mysigt, men förstår att den inte kändes så ledig :)

Amanda Persson

kul med karlstad :) ska också jobba idag :(

Boel

Åh vad mysigt! Älskar Lars Lerin som människa och hans konst är helt magisk alltså!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress