Halloj på er! ♥ 
Tisdag idag och jag kickstartade dagen med en timmes träning! Dessvärre har jag i flera dagar haft ont i axelpartiet och vaknade idag upp med en mindre sträckning i låret och rumpan, så fick ta det lite lugnt. Men det viktigaste blev gjort i alla fall, vilket var att slutföra en av de moderna danserna som jag koreograferar till min nybörjar-och fortsättningsgrupp på torsdagar! Måste verkligen planera upp när jag ska jobba med vilken dans för att hinna med innan uppvisningen!
 
Senare idag ska jag träffa en vän och då ska vi faktiskt besöka vår gamla gymnasieskola, hihi! Jag har inte varit där sedan jag tog studenten förra året så det ska bli jättekul att komma dit igen och träffa gamla lärare, men det kommer nog samtidigt kännas väldigt konstigt, haha!
 
Sedan står det såklart plugg på schemat, men det är ju standard. ;)
Hoppas ni får en jättebra tisdag! ♥
Netti Starby

Vad kul att du besökte din gamla gymnasieskola :-D Kramis

Henrik Olsson - Föreläsningar

Det blev ingen träning för mig idag, men däremot har man fått slita ordentligt här hemma :P

Alice

Vad roligt att du ska tillbaka till din gymnasieskola!

Tina

Sv: de lät som spännande musik! Du får gärna lägga till mig på instagram om du vill, och skriva där? tinafalkestad heter jag!😃 låter som en fantastisk dag! Grym du är som tränat en timme, ta de lugnt bara så du inte skadar dig mer eftersom du har känningar i kroppen! Vad ska du hitta på resten av veckan? Ha de bäst ❤️

cecilia

häärligt med träning!! :)

Gabriella

Roligt att besöka skolan!!

MALIN

Så härligt med träning! Kram

ajlimullersandvik.blogg.se

Gud, så härligt att träffa gamla lärare! Heja heja heja! De kommer bli så glada!

Matilda Berlin

Men nej! Hoppas det inte är någon illa sträckning, utan att det får gå över snabbt. Fick en i hamstringen för FLERA år sen och känner fortfarande av den =( Kram fining <33

Jeanette

Härligt att starta dagen med träning :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress