5 januari 2018

Friday!

Frågor och svar.

Godmorgon finisar! ♥
Fredag idag och jag tycker vi kickstartar den med en årets första "Dagens lista"! 
 
Dagens humör: Glad!
Dagens mående: Bra, men ska närsomhelst ha "tjejernas lilla röda" så känner mig alltid lite halvskum i kropp och knopp då.
Dagens låt: You're welcome- Jordan Fisher/Lin-Manuel Miranda
Dagens vill ha: Lite andra pennor till min Bullet Journal!
Dagens klädsel: Inte bestämt än, sitter fortfarande i myskläder, haha.
Dagens frisyr: Uppsatt i knut bara än så länge.
Dagens längtan: Nästa torsdag då mina dansgrupper ÄNTLIGEN börjar igen efter tre veckors juluppehåll, hihi! Då är det fullt fokus mot vår välgörenhetsuppvisning i mars!
Dagens planer: Så fort jag smält frukosten ska jag ta mig ett träningspass, sen städa garderoben och packa innan jag åker och träffar fina Freja och sen tillbringar jag kvällen med min pojkvän. Måste även få till lite plugg inför måndagens två tentor också!
Dagens beroende: Vet ej än!
Dagens diss: Att det är så grått och tråkigt ute.
Dagens hiss: Dagen och helgen överlag tycker jag!
 
Hoppas ni får en jättebra fredag och helg! ♥
Bildkälla: Pinterest.com
Dixi Wonderland

Härlig lista :D

Angelica Wåhlin

Så glad att jag slipper mens varje månad nuförtiden. Blev alltid så himla hormoniell, haha

sarah

tack så mycket .. känns jätte skönt att gå ner i vikt

Natalie Midestad

Hoppas du får en riktigt bra dag! <3

Tilda

Så härlig lista!

JoJo

så himla skönt att det är fredag och att helgen är här! :D härlig fredagslista! :) kram fina du!! <3

Jessica Högberg

Härlig lista med energi, önskar dej en fin helg!

Ebba

Rolig lista!

Jeanette

Roligt inlägg :)

Emelie Andersson

Älskar att läsa sånt här /) kanske snor den någon dag <3

Carolina Thoor

Aldrig fel att starta den så :D

Sv; jo men visst, önskar att jag kunde säga att det enbart blivit bättre men nej ^^,
Jag förstår det. Men skönt att det gick bra :)

Amanda

Åh älskar denna listan, så kul att läsa<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress