27 januari 2018

Dinner party!

Okategoriserat

Hej allihop, hoppas ni har en bra lördag so far! ♥
Vill börja med att tacka er för era fina och stöttande kommentarer på föregående inlägg! Känns skönt att veta att jag inte är den enda som har svårt att säga nej, och att ni verkade gilla att jag delade med mig av det. Tror att det är något väldigt många känner igen sig i.
 
Men nog om det! Jag tackade nej och var nöjd med mitt beslut, punkt slut! Kvällen spenderades istället med pojken min då vi idag har laddat för fullt inför  vi ska hålla ikväll! Förrätten är klar, det mesta är dukat, och de största förberedelserna inför huvud-och efterrätt är klara. Skönt! Det ska bli en riktigt rolig kväll, och det är roligt att få ställa till med något så stort bara vi två! ♥
 
Hoppas ni får en underbar lördag och kväll! ♥
Sneakpeak på dukningen och huvudrätten, hihi, mer bilder kommer så klart efter ikväll! 
Netti Starby

Åh vad gott och ni får ha en mysig kväll! <3 Kramis

Natalie

Vad fint och mysigt!! <3

Henrik Olsson - Föreläsningar

Det där ser gott ut :)

My

Låter som ni får en mysig kväll med god mat :D

Amanda

Men åh så mys<3

Ida

Men åh vad mysigt och gott!! :) <3

Gabriella

Åh såå trevligt!!

emelie andersson

jag känner verkligen igen mig, kan typ inte säga nej eller så får jag väldigt dåligt samvete :/

åh vad mysigt!<3

cecilia

trevligt!! :)

Angelica Wåhlin

Gud, så mysigt! :D

Matilda Berlin

Guu så mysigt!! Hoppas ni fick en underbar kväll sötaste!! <33

ajlimullersandvik.blogg.se

Men ååååh det ser underbart ut, vill äta upp den otillagad typ ;D

Jessica Högberg

Ser ut som ni ska mys på hög nivå=)

MALIN

Hoppas att ni hade en trevlig kväll! Kram

linda

åh så gott ! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress