Halloj!
Nu är det söndag och helgens två partaj har gått av stapeln och är till sin ända! Det har varit jättekul, och jag tänkte dela upp inlägget i två delar med bilder och text! Så först kör vi Mollys firande i fredags!
 
Mollys 20-årsfirande. ♥
Vi kom hem till henne runt åtta tiden där det bjöds på jättegod mat. Där blev det mycket prat och skratt och en härlig tid innan disco-taxin kom och körde oss in till en av stans nattklubb. Disco-taxi är som en vanlig taxi, men med discokula och karaoke, haha, riktigt kul! Där skulle vi se en grupp som uppträdde, och kom man in innan 23.30 fick man gratis inträde. När vi hade stått i kön i över fyrtio minuter (och då var vi ändå där i god tid) hade vi rört oss typ tre meter, haha, och vi konstaterade att vi inte skulle hinna in. Då avslutade jag och pojkvännen kvällen och drog oss hemåt istället. En riktigt lyckad kväll med underbara människor som blev helt alkoholfri för min del! ♥ Jag fotade bara andras alkohol, haha, t.ex vinet här nedan.
 Tildas 20-årsfirande. ♥
Igår blev det firande för min goda vän Tilda där vi samlades hemma hos hennes bror och förfestade. Var rikitigt roligt då det var många kompisar från högstadiet och gymnasiet som jag inte träffat på ett tag! Vi åt en gudomligt god chokladtårta, dansade, pratade och bara hade det jättebra! Hade det verkligen jättekul! Sedan drog vi till en bar och umigicks där. Var hemma hos pojkvännen runt halv två så blev ganska sent. Inte alkoholfri kväll, men drack bara lite vin och ett halvt glas rosé och det räckte gott och väl för mig, kände ingenting. Superlyckad och rolig kväll! 
Sarah

De ser ut som att du har haft mkt kul :)

Jessica Högberg

Ser ut som två riktigt härliga kvällar=))

Emelie Andersson

Så himla härligt :) hoppas du får en fin vecka!

JoJo

vilken härlig helg du verkar ha haft. kul med lite födelsedagsfiranden :) jättefina bilder. kram fina du! <3

Amanda

Men åh vad roligt med firande<3

ajlimullersandvik.blogg.se

Det låter som en jättekul helg!

Jag använder inte bullet journal men är sugen, har sett så många youtubevideos med sådana, haha!

Wanderlust by Jona

Låter som att du varit på ett par riktigt härliga firanden! :D

Jeanette

Roligt med fest :)

Boel

Härligt det ser ut :D

Josefine Arvehall

Låter som en bra helg!😃

Louise

Va roligt ! 😃

Matilda Berlin

Men alltså guuu vilken rolig helg du verkar ha haft!!! Och du är bara SÅÅÅ fin <33

Gabriella

Åh såå roligt!!

Angelica Wåhlin

Vad häftigt med discotaxi!

Ida Lindborg ♡

åh vad kul! :D

Josäfin Andersson

åh ser ut som en superhelg ju!! Superhärliga collage :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress