13 februari 2018

Semmeldagen!

Okategoriserat

Ey ey, semmeldagen idag! Ska ni äta några semlor? Själv ligger jag sängliggandes med förkylningen så det är tveksamt om jag orkar brumma iväg med bilen och köpa någon. Usch usch. Ingen feber, men snorig som attan och ont i halsen. Jag klarade ändå att ha danslektioner med mina små barn igår, och det gick bra, men tog det självklart lite lugnt. Vi får se vad som händer med mina fyra timmars dans på torsdag, känns ju inte bra att missa när vi ska ha uppvisning i mars, men samtidigt känner jag att jag är hellre sjuk nu och låter dem träna själva, än att jag blir sjuk igen närmare uppvisningen. Vi får se helt enkelt! Inte lätt att vara ledare och ta alla beslut alla gånger...
 
Så ja, min tisdag blir med andra ord inte så jätteintressant. Var så dålig igår så orkade inte plugga något efter föreläsningen så pluggar en hel del idag. Har kört två timmar nu så ska väl försöka få till två-tre timmar till idag. Mycket plugg denna vecka! Men så är det i och för sig nästan alltid. ;) 
 
Imorgon är det ju alla ♥- dag med! Hoppas verkligen jag mår bättre då, men planerna är inte storslagna. Har köpt lite grejer till familjen och pojkvännen, så ska mysa lite med dem under dagen och sedan på kvällen när pojken min kommer hem från universitetet.
 
Ska ni äta någon semla idag? ♥
 Bilder från Pinterest.com, collage gjort av mig.
Amanda

Åh krya på dig, gillar tyvärr inte semlor :(

Gabriella

Krya på dig!!

Netti Starby

Vad tråkigt och du får krya på dig! Kramis

Henrik Olsson - Föreläsningar

Jag har helt missat att det var idag! :P

MALIN

Det blev ingen för mig! Kram

Louise

Semlor ser riktigt goda ut men tycker tyvärr de inte alls är gott 😜

Linnea Kinis

jag åt en semla idag :)

ajlimullersandvik.blogg.se

Men fy, så hemskt! Krya på dig! Bra kämpat med danspasset i alla fall, men jag hoppas du bäddade ner dig efter <3

Matilda Berlin

Hoppas nu får en supermysig alla hjärtans nu <33 Kram finaste!

Jeanette

Jobbigt att vara förkyld, hoppas du blir frisk snart! :)

Tina

Sv: tack så mycket 😃.
Åh nej, krya på dig hörru! Aldrig kul att vara sjuk! Förstår att de är svårt att ta lite beslut som Ledare ibland! Hoppas du blir pigg snarast! Jag åt ingen semla faktiskt! Låter som du får en mysig alla hjärtans dag kväll! Ha de bäst fina du <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress