Halloj!
Fredag idag, hur härligt? ^^
Jag sitter just nu klistrad framför OS-invigningen! Jag är ju inte världens största fan av sporter och så, men jag tycker ändå att VM, Vasaloppet, när Sverige är med, OS och sådana större saker liksom, är roligt att kolla lite på! Och invigningarna är ju alltid sååå mäktiga! Sen är ju vinter-OS i år i Sydkorea, och eftersom jag är riktigt inbiten i K-pop som ni vet vid det här laget, popmusik från Sydkorea, så är det lite extra roligt att kolla då jag vet att många stora grupper och artister som jag tycker om ska vara med och uppträda, både under spelens gång och avslutningsceremonin!
Vet ej om det är någon idag, men ändå kul att se! Har faktiskt hört några K-poplåtar i bakgrunden nu när de presenterar alla länder så det är kul. ^^ Dock kommer jag nog missa rätt många artister då jag gör saker under dagarna, men får kolla ikapp det i efterhand helt enkelt. ^^ Riktigt roligt att K-pop uppmärksammas i ett så stort sammanhang och det är såklart alltid extra speciellt när det visas på TV i Sverige!
 
För övrigt idag ska jag i eftermiddag in med syster en sväng till stan, och seeeen ska jag fira min älskade pojkvän som idag klarade sitt körkort, TJOHEJ! Åh, så stolt över honom, minns det som igår när jag tog mitt, även om det var över 1,5 år sedan! Så ikväll ska vi fira med lite middag! ^^
 
Hoppas ni får en bra fredag! ♥
Brukar du följa OS? 
 Bildkälla här.
Netti Starby

Stort grattis till din pojkvän! :-D Kramis

Henrik Olsson - Föreläsningar

Här kollar man aldrig på sport överhuvudtaget :Å

Amanda

Åh låter som en härlig och mysig kväll och eftermiddag <3

Anita

Hoppas du får en fin helg :D

ajlimullersandvik.blogg.se

wooow, sååå skönt med körkort! Hoppas ni firat riktigt ordentligt <3

Jessica Högberg

Stort grattis till körkort!!

Matilda Berlin

Waaaay vad grym han är! Hälsa grattis från mig =) Kram <33

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress