Igår firade jag som säkert många andra lite alla hjärtans dag! ♥
Fick lite grejer av mamma och pappa, bl.a en bok, ett doftljus och choklad och kolabitar! Sådär gulligt, tycker verkligen inte det behöver vara stora grejer, skulle bli glad för vad som helst. ^^ Tack. ♥
 
Sedan på kvällen kom pojkvännen hit och då myste vi lite med te och chokladdoppade jordgubbar (separat inlägg kommer) som jag gjort under dagen! Mums, så gott! Av honom fick jag jättefina tuplaner, en mysig filt med ärmar (för jag fryser typ 24/7, haha), och boken "En kärleksförklaring" där han fyllt i och svarat på massor av saker om mig och vårt förhållande. Hur gulligt?! Tycker sådana böcker är så söta och personliga!
 
Av mig fick han ett armband, varpå jag har ett likadant. På hans står det "Her king" och på mitt "His queen". Väldigt cheesy, haha, brukar inte gilla för cheesiga saker, men tyckte ändå detta var lite gulligt, och när passar det bättre att vara cheesy än på alla hjärtans dag liksom?  
 
Jag hade en underbar kväll med mitt hjärta. ♥
Firade ni dagen igår? 
Netti Starby

Men åh vad gullig han är och så söta presenter du fick! <3 Kramis

sarah

aaa jag hitta kläder =) åh fina armband =)

Carolina Thoor

Men åh så mysigt! Ja, en kärleksförklarningsbok är så vackert att få :D gott även med jordgubbarna, men var de sådär goda nu under vinterhalvåret? :)

Sv; aah, du testade också nutella semlan? Var den god? Jag köpte också hem den och tyckte den var super smarrig :D

Angelica Wåhlin

Åh, så mysigt & så fina armband :D

ajlimullersandvik.blogg.se

men åh så massa fint! <3

MALIN

Så fint! Kärleken är underbar! Kram

Emelie Andersson

Åh vad mysigt!! ❤️

Linnea Kinis

mysigt! vi hade lite firande :)

Tina

Sv: ja visst var dom fantastiska? Älskar den buketten😍 åh så mysigt! Du fick massvis fint både av dina föräldrar och pojken då! Så sött att fylla I en sån kärleksförklarings bok! Jättefina armband du köpt med! Har du några planer i helgen? Hoppas du får en fin start på helgen fina du <3

Anita

Fina armband :D

Matilda Berlin

Men alltså! Ni är ju bara för söta tillsammans!! Får liksom ett varmt hjärta när jag sitter och läser det, hihi! Kram finaste och hoppas ni får en underbar Fredag med <33

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress