Onsdag och lill-lördag idag ju så vi kör på en liten lista! ^^
 
Dagens humör: Glad!
Dagens mående: Bra, men väldigt trött, haha. 
Dagens låt: Naked- Christopher (den jag delade för några inlägg sedan)
Dagens vill ha: Jag vet inte riktigt. 
Dagens klädsel: Bara lite slappkläder just nu, ska byta om sen när jag åker till jobbet och resten av dagen blir det med andra ord jobbkläder. 
Dagens frisyr: Just nu uppsatt i knut, får se hur det blir sen. 
Dagens längtan: Dansen imorgon och helgen!
Dagens planer: Har haft föreläsning 10-11.30 och nu har jag precis ätit lite innan det blir mer plugg. Jobbar 15-22.15 idag igen så stänger, men ska bli skönt då det är min sista stängning vad jag vet på väldigt lång tid. 
Dagens beroende: Kaffe och vatten, eller allt som kan göra mig piggare, haha. 
Dagens diss: Att jag är så trött, blir så omotiverad då. 
Dagens hiss: Att jag efter jobbet får spendera kvällen med min pojkvän, precis vad jag behöver idag. ♥
 
Hoppas ni får en bra onsdag! ♥
Bildkälla: Pinterest.com
Jeanette

Vilken rolig lista :)

Amanda

Så härligt inlägg<3

Jessica Högberg

Avslutningen lät härligast!

Jonna Elb

Härlig lista <3

MALIN

Kul att läsa! Kram

Josäfin Andersson

haha så bra citat!

sarah

aaa det var det =) snart helg igen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress