25 februari 2018

Event.

Okategoriserat

Lördagen igår spenderades mellan 9-15 på jobbet då jag jobbade med eventet vi hade! Då det var både löning och sportlov var det en hel del folk och barn så det var kul. Denna gång hjälpte vi barnen att mäta "hur många äpplen höga" de var, med syftet att lära dem mäta lite. Sedan fick de även ett äpple, en egen mätsticka, en yoghurt och lite andra småsaker med sig hem!
 
Efter det mötte jag upp pojkvännen för en fika, och på kvällen blev det såklart Melodifestivalen! Idag har jag träffat Maja för en pluggdejt som inte resulterade i så mycket plugg, haha, och kört ett riktigt bra träningspass med fokus på ben! Spelade även in OS-avslutningen då jag inte kunde se den, för både EXO och CL (stora artister i Sydkorea) skulle uppträda och det ville jag ju inte missa! Har du följt OS? Såg du avslutningen?
 
Nu spenderas kvällen med plugg och förberedelser inför muntlig redovisning på kinesiska imorgon, och sedan med en kopp te och boken jag läser just nu. Mys. ♥
Louise

Men åh va roligt 😃

emelie andersson

Åh vad smarrigt det där såg ut ;) hoppas att du får en fin start på den nya veckan :)

Jonna Elb

Härligt med mello!

Jeanette

Vilket roligt event :) Förstår att det är roligt att jobba när man får göra sådant :)

Matilda Berlin

Men åhhh vilken härlig helg det låter som!! Så himla underbart! Hoppas du får en fin måndag med nu hjärtat <3

Anita

Härligt med fullt ös på jobbet! :D

Dixi Wonderland

Va spännande att studera kinesiska :D Hoppas det gick bra :*

Henrik Olsson - Föreläsningar

Det är bra - barn behöver frukt! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress