Halloj på er!
Känner att min uppdatering är lite tråkig och seg just nu, haha, men men!
Tisdag idag, började dagen med alternativ träning då vi just nu jobbar med hållning. Idag gick vi igenom knän och ben, väldigt lärorikt! Sedan hade vi metodik och pedagogik, och sedan balett med julmusik! Haha, det var så mysigt! Sista lektionen hade vi komposition där vi jobbar med egna kompositioner kring hur man utnyttjar scenen/rummet o.s.v. Lite invecklat att förklara, men väldigt intressant!
 
Mer än så har jag väl egentligen inte att säga idag, haha! Pojken min sover här i natt så det blir mysigt. ♥ 
 
Hoppas ni haft en fin tisdag, kram! 
 
Börjar allt mer och mer tänka på att faktiskt gå över till Nouw, men är motvillig ändå... borde jag testa? 
Amanda (Swedish Passport)

Låter ju riktigt spännande! :D

Henrik Olsson - Föreläsningar

Jag har aldrig haft nouw, men varför inte skaffa en helt egen blogg på one.com - då styr du själv annonser och annat! :)

Matilda Berlin

Men guuu så kul det låter!! Sitter här och kliar i fingrarna, eller framför allt fötterna, att göra något liknande, hihih! Kram fina <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress