Åh, som jag har längtat efter denna dag!
Idag hade vi nämligen möte inför nästa termin med The Aces! 
Jag brukar kalla till möte för alla medlemmar innan vi drar igång terminen för att diskutera, utvärdera och brainstorma! Så mysigt att träffa (nästan) alla igen efter sommaren. ♥ Det faktum att vi var 14 personer nu, och det var typ åtta som saknades, visar ju verkligen hur mycket vi vuxit, hihi!
 
Så vi hade några härliga timmar på Espresso House, men innan det jobbade jag och Freja lite dans i danssalen, så kul! 
 
Imorgon är det måndag och de flesta börjar universitet och skola igen, men själv är jag ledig en vecka till. Min syster börjar gymnasiet imorgon, hur snabbt har inte tiden gått? Min lillasyster är inte så liten längre. ♥
 
Hoppas ni haft ett bra avslut på denna vecka!
Henrik Olsson - Föreläsningar

Hoppas att ni får en härlig höst och vinter! :)

NICOLE

Å så bra med såna möten! :)

Louise

Men åh va mysigt ! 😀

Emma Engström

Alltså tiden springer iväg! Njut av den sista ledigheten nu! Kram

Jessica Högberg

Även om det känns helt ok att börja skolan idag hade jag inte tackat nej till ytterligare en vecka... Nåja, jag tar ju "skolksemester" snart;)

Natalie

Vad mysigt att träffas! Skönt att du är ledig lite till <33

Carolina

Vad roligt att träffa alla igen! Hoppas att det blir en bra termin tillsammans :D <3

Sv; ja, det var en härlig arbetshelg ändå. Ja, det var underbart att avsluta helgen med bowling och bio och umgås med två fina personer :D

Matilda Berlin

Men åhhh! SÅ HIMLA KUL ju!!! <3

Pauline Hurtig

vad kul :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress