20 augusti 2018

Kräftskiva!

Foton

Som många andra sådär i augusti har även min familj hållit kräftskiva!
I lördags gick vår av stapeln tillsammans med en del familjevänner. Även om jag själv inte äter skaldjur, tycker jag att hela grejen med kräftskiva är så himla mysig! Jag älskar traditioner, haha. 
 
Så förutom kräftor och räkor blev det en hel del mumsigt, såsom köttfärs- och västerbottenpaj, pizzasnurror, samt äppelkaka till efterrätt! Mums! En supermysig kväll. ♥
Julia Svensson

Åh vad mysigt!!

enna

Så mycket fina bilder, Kram

Alice Lindström

Vad mysigt!

Jeanette

Så mysigt med kräftskiva :) Så trevlig och rolig tradition tycker jag och allting på bilderna ser så gott ut!

NICOLE

Men ååå så underbart! Bästa jag vet :D

Emma Engström

Kräftskiva är verkligen så gott och mumsigt! Ska förmodligen iväg på kräftskiva hos en kompis nästa helg :D Kram

Matilda Berlin

Men gu vad mysigt! Ser verkligen helt otroligt ut!! <3

Henrik Olsson - Föreläsningar

Jag personligen är inte så glad för kräftor, men gillar absolut festligheter i goda vänners lag :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress