Herregud, hur fin är inte min pojkvän?
Igår träffades vi som sagt efter två veckor isär och det var verkligen lyckans stund, så underbart. ♥
 
Med sig hade han massor av foton, historier och såklart lite presenter, haha. Är verkligen så nöjd med allt, så gulligt av honom även om jag verkligen inte behövde något, men det som chockade mig mest var följande;
 
Ni som följt min blogg länge vet att jag ÄLSKAR 1 Million Dance Studios i Sydkorea, och beundrar verkligen koreograferna där. När de var där så gick min och pojkvännens kompis och dansade där och jag var ju så avis, haha. Det jag inte visste var att min pojkvän också var där! Han sa att han inte följde med för han gillar ju inte att dansa, MEN han och vår kompis hade en överraskning på lut.
 
Min pojkvän stod nämligen i kö i två timmar, betalade 400 kr, kämpade sig igenom en timmes dansklass med sina två vänsterfötter, BARA för att kunna få en autograf åt mig från en av koreograferna jag gillar som mest?! Hur fin är han inte? Att han la all tid och pengar och energi bara för att fixa det åt mig. Det är ju helt otroligt. Världens bästa. ♥
 
Förutom det fick jag även ansiktsmasker, ätpinnar, supergulliga tofflor och min favorit Jay Parks senaste album och photo-book! Jag fick även en gullig handfläkt och en kanin som lyser, men fick inte med dem på bild.
JoJo

men så fint gjort utav honom! :D kraam fina du! <3

Jeanette

Men oj vilken snäll pojkvän du har! Så snällt :)

Emma Engström

Nej men åh vad söt då!! <3

Sarah

Så snällt av honom :)

Matilda Berlin

Men alltså OMG vad fin han är!!! Lova att ge honom en stor jäkla puss från mig!!!!! KRAM <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress