22 augusti 2018

Confidence-boost.

Foton

Som jag nämnde igår hade jag och Maja en liten photoshoot då jag ville ha lite nya bilder till bloggen, och OJ så nöjd jag blev! Nämnde även igår att jag sällan blir nöjd med bilder på mig själv som andra tar, men blev faktiskt riktigt nöjd igår! Fick en riktig confidence-boost, så för ovanlighetens skull får ni en hel del bilder på mig. Brukar ju faktiskt inte visa jättemycket bilder på mig här. 
 
Så ja, såhär ser den dansande 20-åringen bakom denna lilla blogg ut. ;)
 
Jag är fortfarande lite kluven över om jag passar i sådan keps som jag har, vad tycker ni?
Matilda Berlin

OMG! Du är ju verkligen så himla fin!! Och JA! Du ska utan tvekan använda Emils kepsen <33

Pauline Hurtig

så fin!

Emma Engström

Men hallå, bilderna blev ju SÅ bra! Hur fin som helst <3

Carolina

Gaalet fina bilder på dig! Älskar även din keps :D

Sv; ja, super trevligt. Ja, älskar att vi nu har köpt oss en ny bil :D längtat järnet efter en!!

Celine

Tyckte du passade jättebra i en sån keps! Och guuud så vacker du är <3

NICOLE

Så kul med photoshoot :D Blev jättefina bilder!

Hanna

Ja eller hur! Jag tycker du passar jätte bra i den!😍

Louise

Jättefina bilder! 😃😍

Dixi Wonderland

Jätte fina bilder :D Du ser så naturlig ut och inte alls stel. Hade kunnat tro att du jämt stod framför kameran :D Och du är skit snygg i skepparkeps :*

elin

Åh wow så fin du är!<3

sarah

aaa det ska det ska träffa mormor oxå =)

Jessica Högberg

Urfin i kepsen (och utan) 💖

Julia Svensson

Åh vad fin du är!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress