Åh, det var längesedan jag körde något tips av något slag, så därför tänkte jag tipsa om en film jag såg för några månader sedan och tyckte var riktigt bra, nämligen "47 Meters Down"!
 
Jag är ju otroligt fascinerad av hajar, havet, havsdjur o.s.v. och älskar att se sådana program på tv, haha. Då jag heeelt uteslutit skräckfilm sedan förra hösten då jag kämpade mig igenom nästan fem styckna med pojkvännen (klyschigt, jag vet ;)) innan jag fick nog, tänkte vi prova thrillers istället! Och jäklar så bra denna thriller var, både spänning och hajar i ett!
 
Namn: 47 Meters Down
Genre: Skräck/thriller 
Åldersgräns: 15 år
Språk: Engelska 
Huvud-och framträdande roller: Mandy More och Claire Holt 
Handling: Två systrar åker på semester till Mexiko där de av två äventyrslystna män blir övertalade att dyka med hajar i en hajbur. Men när systrarna väl är där i går linan till buren av och de fastnar på botten, 47 meter ned. Buren är deras enda skydd, men förvandlas snart till ett fängelse då syret börjar ta slut och vithajar lurar utanför.
Personlig åsikt: Ja, som ni kanske förstod tycker jag denna film är riktigt bra, både visuellt och spännings-mässigt!
Sevärd? Absolut!
 
Har du sett den?
Alice Lindström

Tack för tipset!

My Nordqvist

Den måste jag se!!! Älskar hajar haha!!!! :D

Julia Svensson

Så bra tips!

Matilda Berlin

Tack för tipset fina <33

Pauline Hurtig

tack för tips :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress