30 augusti 2018

20.56

Okategoriserat

Godkväll på er, med betoning på "kväll" den här gången, haha!
Jag har verkligen inte haft tid att blogga förens nu tyvärr! 
 
Hade lektioner mellan 9-12.15 då vi hade två dansklasser, en improvisation och en komposition. Jag kan berätta mer ingående en annan gång, men jag är otroligt imponerad och inspirerad av lektionerna! Verkligen så bra och givande övningar och jag känner redan efter två lektioner hur bra detta kommer att bli, hihi!
 
Efter det träffade jag Molly! ♥ Då blev det en fika/lunch på Espresso House, innan jag shoppade lite nya danskläder, samt en present. Sedan gick vi hem till henne och myste med kaninen hon precis har skaffat, hihi, så söt! Saknar mina små hjärtan något otroligt, speciellt när man umgås med andra kaniner.
 
Kom hem ganska sent, och även då var det full rulle med present till en vän, och en hel del packning inför imorgon då jag på eftermiddagen åker till Stockholm för att uppträda. Men först väntar två lektioner 9-12! För att hinna i tid till lektionerna måste jag gå upp klockan 6.00 med buss, pendel o.s.v., och vi ska inte uppträda på nattklubben förens klockan 01.00 på kvällen, haha. Så det blir en lång dag! Och sedan har jag en obligatorisk aktivitet med skolan på lördag, så blir tidigt hem från Stockholm. Men mer om den i efterhand!

Så glöm inte att jag och mina två vänner uppträder imorgon (fredag 31/8) på Club Backdoor i Stockholm bakom 90-talsgruppen Look Twice ifall ni är intresserade!
Henrik Olsson - Föreläsningar

Lycka till med uppträdandet! :)

MADDISENJ.SE

Men hur gott såg inte det där ut då?!

Emma Engström

Vad roligt med lite nya kläder, skulle vara kul att se! :D Kram

Matilda Berlin

Det låter verkligen som att du har hittat rätt? Blir verkligen SÅÅÅÅ himla glad för din skull! Kram vännen <33

elin

Men åh så gott med espresso house<3

My Nordqvist

Saknar också kaninmyset :(

Emelie

Full rulle :) Hoppas du får en underbar helg <3

Louise

Va roligt med dans och vad gott det ser ut! :D <3

NICOLE

Å vad mysigt att träffa en vän på EH :)

JoJo

det låter ju som en toppendag och fikat ser riktigt mumsigt ut :) kram fina du! <3

elin pierina

men mums vad gott det såg ut

enna

åh så gott!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress