11 september 2017

Purple.

Skönhet och shopping.

Häromdagen när jag var på stan fick två efterlängtade köp följa med mig hem; en sport-bh och en vanlig bh!
Har kollat på de båda sjukt länge och gått och suktat och funderat, haha, men nu slog jag till! Behövde faktiskt en ny sport-bh och den andra var på rea, så varför inte liksom? ;)
 
Älskar dem, och älskar verkligen den mörklila färgen som de är i! Gillar även hur sport-bh:n ser lite mer ut som en topp än en sport-bh liksom. ^^
 
Snart ska jag strax ta bilen och brumma iväg! Börjar ju som sagt mitt jobb som danslärare idag, hihi! Wish me luck! ♥
 
Båda är från New Yorker. Sport-bh:n gör sig inte alls rättvisa på film, den är lite mörkare egentligen!
Jeanette

Otroligt fin färg :)

LIL' BABUSTYLE - Here's my story

Wow så snygga! 😍 Lycka till på jobbet!

Days by Johanna

underbar färg!

Linnea Kinis

åh vilka snygga!

Sarah

Lycka till me jobbet :)
Kul me lite nytt :)
Brukar me köpa underkläder på New Yorker :)

MALIN

Åh! Vilken underbar färg! Kram

Matilda Berlin

Guu vad fina!! Älskar verkligen båda två =)) Kram

Linda

Så fin färg!

Netti Starby

Så himla fina köp och jag gillar färgerna! :-D Kramis

Julia

Lila är en sådan fin färg!

Felicia

så snygg färg

My Nordqvist

Snygga :D

Amanda

Så fina dom var!! :)

Henrik Olsson - Föreläsningar

Det är en fin färg! :)

Saga

Älskar färgen!!

jannice

Snyggt med lila! Och en härlig nyans nu till hösten:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress