Här kommer då andra och sista delen av frågestunden! Enjoy! ♥
♥ Bästa bloggtips på bloggar?
 Tycker det finns så många bra bloggar, men dessa sticker ut lite extra för mig; JuliaMatildaNetti och Henrik.
♥ Har du lust att flytta utomlands i framtiden, i så fall vart?
Ja, det vore härligt! Nu har ju jag inte varit i Asien (än) så har ingen aning om vad jag tycker om länderna egentligen, men vore roligt att flytta dit! Något jag är mer säker på är Italien. Har varit där två gånger, i Verona och Rom, och har blivit lika förälskad varje gång. Känner mig verkligen så bekväm och hemma där så skulle lätt kunan flytta dit! 
♥ Favorit låt of all time? 
Åh, herregud så svårt, haha! Jag byter ju typ favorit hela tiden, haha! En som ligger mig lite extra varmt om hjärtat i alla fall är Everglow- Coldplay. 
♥ Vilken är den vackraste platsen du besökt?
Hmm, jag har besökt väldigt många vackra platser i olika skalor i mitt liv, men Italien och Kroatien överlag var ju otroligt vackert! Sedan minns jag även när vi åkte på bilresa genom Europa och åkte i bergen i Österrike och Italien (om jag minns rätt nu, haha) och där var det så otroligt vackert och mäktigt! Annars tycker jag faktiskt om svenska Österlen väldigt mycket, haha, tycker det är superfint! 
Bilder från Krotaien-resan 2015.
♥ Vilket land vill du resa till som du inte varit i innan?
Det finns så många alltså, haha! Men USA vore ju självklart häftigt, samt såklart Sydkorea och Kina. Brasilien vore coolt med! 
♥ Vilken är din favoritårstid?
Våren tror jag! Älskar hur allt börjar komma till liv igen och man får den där känslan av sommaren. Men tycker det finns något gott i alla årstider, har nog ingen jag direkt inte tycker om! 
♥ Drömjobb?
Koreograf/danslärare! 
♥ Om du fick designa och inreda din absoluta drömlägenhet (eller hus), hur skulle den se ut? Svara gärna detaljerat!
Åh, vilken rolig fråga! Jag skulle utan tvekan ha en egen danssal med allt man kan behöva, haha, sedan ett riktigt lyxigt badrum, eller sparum, med jacuzzi, bastu och alla härligheter då jag älskar spa och avslappning. Sedan vore det nice med ett litet hemmagym typ, samt en stoooor walk in-closet då jag har alldeles för mycket skor och kläder, haha. Skulle även ha en riktigt mysig, inspirerande och organiserat plugghörna/kontor och sovrummet skulle vara i stil med det jag har nu; mysigt, mycket ljuslyktor, foton o.s.v, men lite större och med större säng. Överlag vill jag liksom ha ett mysigt, men samtidigt lite lyxigt, haha, hus! 
Bilder från Pinterest.com
♥ Vad är din drömmål?
Hmm, som jag nämnde i det tidigare inlägget har jag inga konkreta mål i nuläget mer än att skaffa mig en ordentlig utbildning samt följa min dröm! Men att njuta av livet överlag och vara lycklig är väl ett bra mål ändå tycker jag. ^^
♥ Vad gör du om fem år?
Lever livet hoppas jag, haha, antingen med en utbildning i bagaget eller på gång, eller runt och reser och jobbar mot min dröm! 
♥ Rider du inte längre och hur blev det så?
Oh, Emelie, var du tvungen att ställa den, du vet ju att jag bara kommer börja gråta. ;) Men nej. Som frågan lyder gör jag tyvärr inte det längre. Jag har planerat ett längre inlägg om detta, men varje gång jag sätter mig och ska skriva det börjar jag nästan gråta. Men kort och gott slutade jag för att det inte funkar med mitt liv nu i höst. Och det var bland de svåraste besluten jag tagit, på riktigt.  
ajlimullersandvik.blogg.se

Tack för länken, gulligaste du. Nu har jag ju varit lite off i bloggen så du ANAR INTE hur glad jag blir! Nästan en liten tår alltså <3 Våren är helt klart den bästa årstiden. När allt vänder liksom :D :D

Carolina Thoor

Roligt med en frågestund! Det har jag helt missat att du har haft! :D

Sv; ja, det var verkligen underbart! :D

Ida

Åh älskar Anette's blogg!! =) Kul frågestund, kram!

Gabriella

Roligt att läsa!!

Julia Hellgreen

Härliga svar!!

Henrik Olsson - Föreläsningar

Vad roligt att du fick så många frågor :)

MALIN

Kul att läsa dina svar :) Ha en bra söndag! Kram

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Alltså åh, verkligen så himla kul att få läsa! :D

Matilda Berlin

Men alltså hur söt är du inte?? <3 Älskar verkligen att kika in här och läsa om ditt liv! Man blir alltid så glad!! Alla kramar till dig <333

Emilia

Rolig att läsa dina svar! Kroatien såg ju underbart ut

Louise

Kul att läsa dina svar! :)

Natalie

Vilka roliga frågor du har fått svara på, jätteintressant att kunna läsa dina svar! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress