Halloj finisar!
Hoppas ni haft en bra torsdag! Själv var det jobb för min del mellan klockan 8-12, och oj, så kallt det var ute i morse! Det har verkligen varit en vacker höstdag med sol och allt, men värme? Nej, den existerade knappt, haha. Blir snart dags att införskaffa sig en ordentlig höstjacka eller ta fram vinterjackan tror jag!
 
Jobbet gick bra i alla fall, var ju inte så många timmar, men förkylningen sitter i och har under dagen utvecklats i lite feber. Inte alls kul. Fick ju missa dansen idag, lätt roligaste på hela veckan ju. :( Så mina medlemmar får träna utan mig, men ser det som en möjlighet för dem att jobba ännu mer på gruppandan och lagdynamiken! De fick lite uppgifter och sånt jag ville att de skulle göra så det går bra! Men som sagt, väldigt synd för mig att missa, skulle ju börjat lära dem nya danser idag. :(
 
Eftermiddagen har i alla fall gått i sakta mak. Har fått lite plugg gjort och så, så nu är jag pluggfri ikväll vilket är himla skönt! Nu inväntar jag pojkvännen som ska trilla in snart, och sedan får vi se vad morgondagen består av då vi båda är lediga. Förhoppningsvis är febern borta och jag känner mig bättre så vi kanske kan hitta på något, annars blir det nog mysdag i soffan! Inte fel det heller!
Kram! ♥
I brist på intressanta bilder från dagen, haha.
 
Netti Starby

Krya på dig! <3 Kramis

cecilia

Krya på dig<3

Amanda

Å fy stackaren, hoppas att du snart kryar på dig <3

Gabriella

Krya på dig!! <3

Julia Svensson

Härligt med jobb!

Henrik Olsson - Föreläsningar

Hoppas att förkylningen släppt helt och hållet tills i morgon :)

Madeliene

Hoppas du blir piggare snart!

Amanda Niclasson

Jobbigt med förkylning, krya på dig!

Linda

Krya på dig!!

Boel

Krya på dig! Hoppas du får en fin helg :)

Carolina Thoor

Skönt med ett så kort pass! Men ja, det blir bara kallare och kallare ute nu för tiden. Men tycker det är så mysigt :D

Sv; ja, London är så himla fint :D

MALINDENISE

Krya på dig!!!

Matilda Berlin

Men fyyy! Krya på dig finaste!! <3

Jeanette

Usch vad jobbigt med feber och grejer, hoppas du blir frisk snart! :)

Ida Lindborg ♡

usch hoppas du känner dig bättre snart!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress