Tänkte kicka igång helgen med denna lista som jag lånade av fina Julia!  
Hoppas att ni får en bra start på helgen och en underbar fredag! ♥
 
♥ Var var du för tre timmar sen?- Hemma, och det är jag fortfarande, haha. 
♥ Vad var det senaste du drack?- Ett glas vatten!
♥ Drömsemester?- Nu vet jag ju inte vad som räknas som semester, om man klassar "semester" och "resa" likadant, haha, men om jag tolkar semester som att bara ta det lugnt och njuta av värmen, är det nog Malta eller Kroatien vad jag kan komma på nu, men finns såklart många fler ställen!
♥ Värsta skadan du haft?- Knäskada som jag fortfarande känner av lite då och då. 
♥ Har du någonsin varit kär?- Hihi, ja. 
♥ Vad är ditt hemliga vapen för att locka till dig killar?- Ingen aning, fråga min pojkvän. ;) Nejmen jag vet inte riktigt, är bara mig själv, gillar man det så gillar man det. Dock blir ju folk överlag alltid imponerad av min dans och att jag läser kinesiska, haha. 
♥ Vad är dina planer för ikväll?- Jag ska spendera den en sväng på stan med min saknade vän Lilly (mys mys!) och kvällen spenderas sedan med pojkvännen min. 
♥ Vad lyssnar du på just nu?- Inget särskilt, hör tv:n i bakgrunden. 
♥ Senaste gången du blev stannad av polis?Det har faktiskt aldrig hänt, konstigt nog, haha, och då har jag ändå haft körkort i över ett år, OCH mopedkort sedan 15 års ålder. 
♥ Har du någonsin druckit läsk med sugrör?
Haha, såklart! 
 
Bildkälla: Pinterest.com
Julia Svensson

Härlig lista!

Denise

Så kul att läsa :D

Amanda

Så kul med en lista <3

Gabriella

Roligt att läsa!! :D

MALIN

Kul att läsa :) Ha en fin fredagskväll! Kram

Henrik Olsson - Föreläsningar

Ja, vem har inte druckit läsk med sugrör :P

Anita

Rolig lista ! :D

Jennifer

Åh älskar sådana här listor 😊 Kul att läsa dina svar 😃

Linnea Kinis

kul att läsa svaren :)

My

Härlig läsning :D

sarah

aaa det var jätte god =) rilig lista

Felicia

vilken härlig lista

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress