23 oktober 2017

En månad.

Värt att minnas

Måndag idag och som tur är, är förkylningen bättre! 
Inte helt återställd, snorar och hostar fortfarande en del, men känner mig lite piggare och febern är borta. YEY! Så i eftermiddag blir det dans med mina söta barn! 
 
Vet inte hur mycket man brukar uppmärksamma detta egentligen, haha, men då jag inte har så mycket annat på hjärtat att dela med mig av kan jag ju passa på att nämna och jag och min fina pojkvän idag "firar" en månad tillsammans. ♥ Är väl ingen big deal egentligen, är ju inte så lång tid, men en månad är ju ändå en månad. ^^
 
Älskar dig. ♥
 Citatbilden är från Pinterest.com
Amanda

Så skönt att förkylningen börjar bli bättre <3

Natalie

Grattis till en månad! Skönt att du känner sig bättre <3

Henrik Olsson - Föreläsningar

Skönt att du mår bättre :)

Ida Lindborg ♡

åh grattis! :)

Matilda Berlin

Men åh! Grattis till er!! <3

ajlimullersandvik.blogg.se

Åh, gratulrar, verkligen :D

Carolina Thoor

Åh grattis till er! :D hur träffades ni? :D

Sv; ja, så skönt. Jaså? Jag köpte den beiga men jag lämnade tillbaka den eftersom att jag äger den svarta och den vita ^^,

Anonym

Hoppas det blir fler månader hihi :D

Flisan

Hoppas det blir fler månader hihi :D

Amanda Sofi

Grattis till en fin månad!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress